عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
آیت الله مدرسی:
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق در بیانیه هفتگی خود خواستار حمایت از آرامش میان بغداد و اربیل شد و تاکید کرد: از هر تلاشی که برای تداوم آرامش در اقلیم کردستان می شود، قدردانی کنیم.
عقیق:آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق در بیانیه هفتگی خود خواستار حمایت از آرامش میان بغداد و اربیل شد و تاکید کرد: از هر تلاشی که برای تداوم آرامش در اقلیم کردستان می شود، قدر دانی کنیم.

آیت الله مدرسی در بیانیه خود گفت: ما همگی باید بدانیم که ارزش ها و منافعی که موجب اتحاد ملت ما می شود بیش از چیزی است که موجب جدایی است و اینکه امتی که خداوند متعال به عنوان بهترین امت برگزید و به دست رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) و رحمت جهانیان تربیت شد، امروز از تفرقه جلوگیری می کند همانطوری که در طی قرن های گذشته چنین بوده است.

ایشان به نقش پیروزی های نیرو های امنیتی علیه سازمان تروریستی داعش، در وحدت ملت عراق اشاره کرد و گفت: ما اکنون در برابر تحقق یک امر بزرگ ملی هستیم و آن جشن پیروزی بر تروریسم است؛ آن پیروزیی که تمامی مردم عراق از عرب، کرد و ترکمانی گرفته تا شیعه و سنی و مردم شمال و جنوب با خون پاک خود آن را محقق ساخته اند.

این عالم عراقی تصریح کرد: ما باید از این مناسبت بزرگ برای پیشرفت و ساختن کشوری که عدالت، کرامت و عزت بر آن حاکم باشد، استفاده کنیم.

آیت الله مدرسی تاکید کرد: فردا که ملت ما از میلیون ها نفر زائر امام حسین (علیه السلام) برای جاودانه ساختن ارزش دفاع از دین، حق و آزادی پذیرایی می کنند؛ یقین ما بیشتر می شود که امت ما در خیر و خوشی است و کسانی که آتش جنگ را در منطقه علیه همسایه هایمان ایران و کویت شعله ور ساختند، بازنده هستند.

ایشان افزود: تنها منطق وحدت بر ما حاکمیت دارد و ملت عراق از زائراین کویتی و ایرانی با آغوش باز استقبال می کند و می گوید: رحمت الهی گسترده تر از تعصبات جاهلی است.

آیت الله مدرسی در پایان گفت: ملت ما امیدوار است که مسئولین تمامی اسباب جدایی را پشت سر بگذارند و وحدت ملی را بازگردانند و خداوند یاری رسان است.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین