عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
نرم‌افزار «اميد آينده» برای دوستداران حضرت ولی‌عصر(عج) و آشنايی با كلام و شخصيت ايشان در بخش‌های مختلف شامل 203 قطعه شعر درباره حضرت مهدی(عج) توليد شده است.
عقیق: در نرم‌افزار «اميد آينده» سعی شده است تا با ارائه محيط عصر ظهور حضرت مهدی(عج) به صورت شبيه‌سازی و دوبعدی، كاربران خود را در حال و هوای آن دوران قرار دهد و با استفاده از متن، تصوير، صوت و فيلم، آنان را لحظاتی در سفر به ماورا همراهی كند. تصوير جذاب و صدای پس‌زمينه دلنشين اين نرم‌افزار به پديد آمدن اثری محبوب در اين زمينه كمك كرده است.

اين برنامه پس از چهار سال كار ناپيوسته توسط پايگاه رسانه گستر بنيسی توليد شده است و دارای 6 بخش است. بخش اول اين نرم‌افزار باغ‌ها است كه حاوی 203 قطعه شعر بسيار زيبا دربارهٔ حضرت ولی‌عصر(عج) است.

در بخش ديگر از اين نرم‌افزار با عناون زندگی‌نامه، می‌توانيد زندگينامه حضرت ولی‌عصر(عج) را بر اساس يكی از نوشته‌های حجت‌الاسلام اسدالله داستانی بنيسی مشاهده كرده در آن پيمايشی نموده و به مطالعه آن بپردازيد.

دعا نيز از ديگر بخش‌های اين نرم‌افزار است كه شامل دعاهای مرتبط با حضرت ولی‌عصر(عج) و در برگيرنده دعاهای عهد، ندبه، سمات، توسل، آل‌ياسين، جامعهٔ كبيره، و فرج با صدای مداحان و بزرگان دينی است، به طوری كه تركيب تصويری طبيعت با آموزه‌های دينی در اين صفحه جذابيت خاصی ايجاد كرده است.

اين برنامه در تمام سيستم‌عامل‌ها به ويژه سيستم‌عامل ويندوز XP قابل اجرا است و هم به صورت لوح فشرده انفرادی و هم به صورت يك مجموعه كامل بسته‌بندی ارائه می‌شود كه در درون اين بسته‌بندی، «كتاب اميد آينده»، «لوح فشرده اميد آينده»، و «كارت پستال اميد آينده» قرار دارند.

علاقه‌مندان برای تهيه اين نرم‌افزار می‌توانند به تارنمای شركت رسانه‌گستر بنيسی به نشانی www.benisi.ir مراجعه كنند.


منبع: ایکنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین