عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
پدر شهید حججی:
پدر شهید محسن حججی با اشاره به ویژگی‌های این شهید والامقام گفت: محسن از کودکی با قرآن کریم و معارف الهی مانوس بود و در اواخر عمر شریفش نیز نیمی از قرآن را حفظ کرد.
عقیق:پدر شهید محسن حججی شهید مدافع حرم دیشب دوشنبه 17 مهرماه بر روی خط ارتباطی برنامه تلویزیونی «تلاوت‌های درخواستی» شبکه قرآن و معارف سیما رفت و دقایقی با مجری این برنامه به گفت وگو پرداخت.

پدر شهید حججی ابتدا ضمن تشکر از مردم شهید پرور کشورمان به جهت حضورشان در تشییع پیکر این شهید اظهار کرد: مردم ایران با حضورشان به برادر خودشان عزت دادند. خداوند عظمت شهید را بالا برد اما مردم نیز بسیار شایسته به ندای محسن ما لبیک گفتند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب بسیار مناسب تکریم کردند البته شهید، شهید خودشان بود و افتخارات آن نیز متعلق به ملت ایران است. طبق فرمایش رهبر معظم، شهید حججی نماینده شهدای مظلوم دیگر شد وگرنه تمام شهدا عزیز و قابل احترام هستند.

پدر این شهید در پاسخ به این سوال که شما در تربیت محسن چه کرده‌اید که ثمره آن چنین دسته‌گلی بوده است؟ گفت: ما وظیفه‌مان را انجام دادیم. لقمه حلال و راستگویی و عمل به گفتارها خصوصیات تمام پدران این سرزمین است که باید آنها را به فرزندانشان توصیه کنند.

پدر این شهید درباره انس و علاقه محسن با قرآن و معارف الهی گفت: شهید از کودکی با قرآن مانوس بود و همواره معارف قرآن را در زندگی خود ساری و جاری کرده بود. بنده از ابتدا در مساجد فعالیت بسزایی داشتم، محسن نیز از ابتدای کودکی در محافل قرآنی مساجد حضور داشت و از همان زمان با این مکتب انس گرفت و همان راهی را که از اول بر آن قدم گذاشت، طی کرد و ادامه داد و در واخر عمر شریفش نیز نیمی از قرآن کریم را حفظ کرد.

وی احترام به والدین و تکریم پدر و مادر را از ویژگی‌های دیگر این شهید والامقام عنوان کرد و گفت: محسن همواره به بنده و مادرش احترام می‌کرد و خاطرم نیست که ایشان با ما دست بدهد و دست‌بوسی نکند. هیچ وقت با صدای بلند با خواهرانش صحبت نمی‌کرد و با تکبر از مقابل ما راه نمی‌رفت و افتادگی و فروتنی ویژه‌ای داشت.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین