عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
آیت‌الله تسخیری در گفت‌وگویی عنوان کرد:
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام گفت: «لبیک یا حسین» لبیک به همه انبیا است، اباعبدالله الحسین(ع) وارث خط انبیاء است، در واقع ثارالله منعکس‌کننده همه ارزش‌های انسانی است.
عقیق:آیت‌الله محمدعلی تسخیری مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام با بین اینکه گفت‌وگوی میان ادیان منجر به صلح و امنیت جهانی می‌شود،‌ ابراز داشت: راه گفت‌وگو راه صلاح، محبت و همکاری است و گفت‌وگوی ما با عالمان مسیحی، گفت‌وگوی قدیمی و مؤثر است و در همه زمینه‌ها تفاهم خوبی داریم.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع) به عنوان یک مصلح جهانی مطرح است، افزود: معتقدم که جنبه‌های زیبایی از اباعبدالله‌(ع) نظیر ارزش‌های انسانی را باید درک کرد و موظف هستیم این جنبه‌ها را بشناسیم.
آیت‌الله تسخیری با بیان اینکه «لبیک یا حسین» لبیک به همه انبیا است، گفت: اباعبدالله الحسین(ع) وارث خط انبیاء است، زیارت وارث هم این موضوع را مطرح می‌کند، ثارالله منعکس‌کننده همه ارزش‌های انسانی است.
وی ادامه داد: امامحسین(ع) دروازه رحمت واسعه الهی است و هر کس که عاشق ارزش‌های انسانی الهی است، باید از این دروازه وارد شود.
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام تصریح کرد: فداکاری در راه اعتقاد، امر به معروف و نهی از منکر، توجه به فضائل اخلاقی، مبارزه با طاغوت برای برپایی نظام توحیدی از صفات و ویژگی‌های امام حسین(ع) و اصحاب ایشان است، بنابراین باید باید این ابعاد نضهت‌ساز و حماسی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به جهان نشان دهیم.
منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین