عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۵۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۴
بخش هایی از مراسم عزاداری ایام محرم در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر معظم شود. همچنین با حضور جوانان، به مناسبت شهادت حضرت امام زین العابدین(ع) دو میزگرد «نوای عشق» در رادیو ایران برگزار می‌شود.
عقیق:علاقمندان به بهره برداری از مراسم عزاداری ایام محرم در حسینیه امام خمینی(ره) می‌توانند از هفتم تا یازدهم مهر شنونده ویژه برنامه «عقیق» در ساعت 19:05 باشند.
در این برنامه  بخش هایی از مراسم عزاداری ایام محرم در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ، مداحی ها، سخنرانی ها انقلاب اسلامی در ویژه برنامه «عقیق» پخش می‌شود. برنامه با متن وردی آغاز و سپس بخش هایی از سخنرانی های هر شب این مراسم پخش خواهد شد، آنونس، مداحی و متن های موضوعی از دیگر بخش های برنامه در طول سی دقیقه خواهد بود.
ویژه برنامه «عقیق» به تهیه کنندگی حسین معصومی پخش می شود.

میز‌گرد« نوای عشق»

 در راستای اطلاع رسانی پیرامون وقایع تاریخی بعد از عاشورا و نقش اهل بیت (ع) در تبیین مفاهیم و پیام عاشورا،همچنین یاداوری و تاکید بر ضرروت احساس مسئولیت و   اثرگذاری.خصوص  رویدادهای فرهنگی و اجتماعی میز گرد« نوای عشق»  پخش می شود . 

این برنامه به صورت میزگرد و در فضایی گفتگو محور با حضور کارشناس  مجری و کارشناس به مباحثی همچون وقایع تاریخی بعد از عاشورا و نقش حضرت سجاد(ع)  و اهل بیت(علیهم السلام) در تبیین ابعاد مختلف قیام و پیام عاشورا  می پردازد.

در بخش اول برنامه در قالب روایت هایی به وقایع بعد از عاشورا پرداخته خواهد شد  و این مضامین با حضور کارشناس حضور ی و  تلفنی  تبیین و تعمیق خواهد شد. در ادامه در کنار روایتهای مربوط  به نقش اهل بیت و حضرت سجاد پس از روز عاشورا ، در میزگرد به گفتگو پیرامون چرایی، کیفیت و تاثیر این  عملکرد می پردازد.

سپس  به جمع کارشناس حضوری و تلفنی دو جوان ترجیحا جوانان فعال و موثر در حوزه فرهنگی نیز افزوده خواهند شد و محور موضوعی گفتگو به سمت چگونگی الگوگیری از نقش اهل بیت در تبیین مفاهیم عاشورا  در جامعه و شرایط امروز جهت تاثیر گذاری فرهنگی رفته و ادامه خواهد یافت. 

میز گرد «نوای عشق»با تهیه کنندگی عبدالله علایی از گروه رویدادها و اندیشه دهم و یازدهم مهر ساعت 12:45 تا 13:25 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

منبع:تسنیم



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین