عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۲۶۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
گروه معارف شبکه پنج سیما همزمان با فرا رسیدن ماه محرم ویژه برنامه های مذهبی متنوعی را برای عزاداران حسینی تدارک دیده است که از اول ماه محرم بر روی آنتن می رود.
عقیق: «محشر واژه‌ها» عنوان برنامه ای تولیدی به تهیه کنندگی علیرضا کرمی در 10 قسمت 25 دقیقه ای است که در دهه اول محرم از شبکه پنج پخش می شود. این برنامه با محوریت شعر آیینی با اجرای و کارشناسی سعید حدادیان است. در این برنامه گفتگویی با مهمانان ( استاد محمد علی مجاهدی، مرتضی امیری اسفندقه، سعید بیابانکی ، مهدی زنگنه و....)  پیرامون شعر آیینی انجام می شود. 

برنامه ظهر گاهی «تانیایش» در دهه اول با محرم بصورت ویژه با حال و هوای این مناسبت بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. 

برنامه زنده «عطر عاشقی» نیز در دهه اول محرم با دو برنامه  ( جمعه  31 شهریورماه و  7 مهرماه ) ساعت 16 از شبکه پنج سیما پخش می شود. 

ارتباط زنده با شهر کربلا معلی و پوشش تصویری هیات عزاداری یکی از برنامه های شبکه پنج سیماست که در دهه اول ماه محرم در فواصل مختلف زمانی از شبکه پنج می شود. همچنین ارتباط زنده با اماکن مذهبی نیز پوشش تصویری داده می شود. 

سخنرانی مذهبی عنوان دیگر برنامه این ایام است. مجموعه سخنرانی حجت الاسلام رنجبر و حجت الاسلام آقا تهرانی در دهه اول محرم برای مخاطبان به مدت 30 دقیقه پخش می شود. همچنین روضه های دهه اول محرم با  مداحی سید مجید بنی فاطمه از هیات ریحانه الحسین ( ع) و حاج مهدی سلحشور از هیات فاطمیون قم در دو نوبت از شبکه پخش می شود.

سوگواره، یاران شیدای حسین( ع) و نماهنگهای محرم برنامه هایی هستند که در دهه محرم در فواصل برنامه های شبکه پخش خواهد شد.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین