عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۲۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:
صهیونیست برای ایام محرم برنامه‌ریزی کرده است تا جایی که اخیراً یکی از کارشناسان آمریکایی و صهیونیست گفته که تا کنون در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی می‌کردیم اما از این به بعد باید در حوزه‌های علمیه با برنامه‌ریزی مدون آخوند سکولار تحویل جامعه بدهیم.
عقیق:نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان شامگاه یک‌شنبه در نخستین همایش پیر غلامان اهل بیت در امامزاده ابراهیم(ع) سعیدآباد گلپایگان، اظهار داشت: پیرغلامان خادم اهل بیت و حضرت سیدالشهدا(ع) هستند.
حجت‌الاسلام رضا غفارپور افزود: امسال هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم مصادف است و باید از فرصت ایام ماه محرم برای تبلیغ واقعه کربلا، جریان انقلاب  و گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان به بیان خاطرات سفر امام حسین(ع) به سمت کربلا پرداخت و گفت: حضرت ابوالفضل(ع) ایمان نافذ و بصیرت قوی داشتند.
وی با اشاره به اینکه قیام عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع) دو بخش است، ادامه داد: رفتن به کربلا و شهادت سیدالشهدا و یاران باوفایش بخش نخست واقعه کربلا بود، چنانچه قیام عاشورا و شهادت امام حسین(ع)  اتفاق نمی‌افتاد اسلام زنده نمی‌ماند.
غفارپور اضافه کرد: بخش دوم قیام عاشورای حسینی افشاگری حضرت زینب(س) و خطبه حضرت سجاد(ع) بود که  قیام عاشورا را زنده نگه داشت و حکومت بنی امیه را  نابود ساخت.
وی با بیان اینکه امروز رساندن پیام خون شهدا با ارزش است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با اقتدا به حضرت علی‌اکبر(ع) و  قاسم(ع) برای پایداری نظام اسلامی به جبهه‌ها رفتند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند و امروز نیز شهدای مدافع حرم مانند شهید محسن حججی به این بزرگواران اقتدا می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه تشییع پیکر شهدای گمنام پس از حکمت الهی یادآور دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: ترویج کردن دفاع مقدس که نشأت گرفته از قیام عاشورا است هنر ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) است، امروز باید جنایت استکبار جهانی و صهیونیست در بین نسل جوان و مردم تبیین شود.
وی ابراز داشت: صهیونیست برای ایام محرم برنامه‌ریزی کرده است تا جایی که اخیراً یکی از کارشناسان آمریکایی و صهیونیست گفته که تا کنون در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی می‌کردیم اما از این به بعد باید در حوزه‌های علمیه با برنامه‌ریزی مدون آخوند سکولار تحویل جامعه بدهیم.
غفارپور گفت: مقام معظم رهبری به مداحان، روحانیون و حتی مسؤولان تأکید می‌کنند که همه باید انقلابی فکر و عمل کنند، دشمنان به دلیل ترس از خوار و ذلیل  شدن استکبار حول محور عزاداری ایام ماه محرم برنامه‌ریزی کرده است.
وی تأکید کرد: با همکاری و هماهنگی منسجم از ظرفیت‌های یکدیگر باید استفاده شود، بسیج و روحانیت پشتیبان یکدیگر باشند و فرماندهان پایگاه‌ها برنامه‌های بسیج را در بین مردم اطلاع رسانی کنند تا حمایت شوید.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با اشاره به افشاگری معاون سابق سازمان سیا از قدرت رهبر مذهبی ایران و  تأثیرگذاری فرهنگ شهادت در ایران و پویایی شیعیان، گفت: حمایت از افرادی که با مذهب شیعه اختلاف دارند، تبلیغات و ترویج گسترده مطالب علیه رهبران مذاهب و مراجع شیعه، برنامه‌ریزی برای کم‌رنگ شدن فرهنگ عاشورا و زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت‌طلبی از برنامه‌ صهیونیست‌ها است.
وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر سکولار عمل نکردن مداحان و روحانیون تأکید دارند، چراکه بزرگترین مرکز اسلام‌شناسی و شیعه‌شناسی در مرکز رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد و نقاط ضعف و قوت شیعه را به خوبی می‌شناسند و برای سست شدن عقاید و ضعف روحیه شیعیان برنامه‌ریزی می‌کنند.
گفتنی است با اهدای تندیس و لوح تقدیر از سوی سازمان تبلیغات اسلامی از پیرغلامان گلپایگان تجلیل شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین