عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف جزئیات کشف بمب در نجف‌آباد اصفهان را تشریح کرد.

عقیق:سردار سیف‌الله رشیدزاده، فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف در گفت‌وگویی با تأئید خنثی شدن بسته مشکوک به ماده منفجره در نزدیکی منزل شهید حججی در شهرستان نجف‌آباد درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 22:30 مردم متوجه می‌شوند که خودروی هیوندا در نقطه‌ای پارک شده که چراغ چشمک‌زن دارد و پس از آن پلیس 110 در محل حاضر شده و در بررسی اولیه متوجه می‌شود که بسته مشکوکی زیر این ماشین قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همه علائم این بسته نشان می‌داد بمبی در این منطقه کار گذاشته شده است. در تماس با لشکر، درخواست اعزام نیروهای چک و خنثی در محل شد و این نیروها در مدت نیم ساعت با استفاده از امکانات و تجهیزات تخصصی، سعی کردند فضای امن ایجاد کنند.

فرماده لشکر زرهی 8 نجف اشرف در ادامه این گفت وگو  افزود: نیروی انتظامی مردم را کنترل و منطقه را محصور کرد و نیروهای چک و خنثی در مراحل کاری مختلف با استفاده از امکانات فضای امن ایجاد کردند.

 

سردار رشید زاده گفت: این بسته مشکوک بود و در در آن لحظه، امکان ریسک کردن را به ما نمی‌داد، بنابراین نیروهای ما به سرعت تلاش کردند که بسته مشکوک را از منطقه خارج کنند و به سرعت از محدوده خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: با این حال، این بسته چراغ چشمک‌زن، سیم برق و شکل خاصی داشت که احتمال هرگونه خطر را می‌داد بنابراین فرصت باز کردن آن نبود و نیروها آن را در بیرون شهر منفجر کردند.

سردار رشیدزاده اضافه کرد: در حال حاضر امنیت در شهرستان نجف‌آباد برقرار است و همه چیز تحت کنترل است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

منبع: تسنیم



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین