عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
مراسم وداع, تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم تازه‌شناسایی‌شده «محمود شفیعی» برگزار می‌شود.
عقیق:مراسم وداع, تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم «محمود شفیعی» که در سال 94 در سوریه به فیض شهادت نائل شد و پیکرش به‌تازگی از طریق آزمایش DNA شناسایی شد, برگزار می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید پنجشنبه 16 شهریور 96 بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور جمعی از خانواده شهدا, جانبازان, ایثارگران و عموم مردم در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) اسلام‌شهر برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمود شفیعی جمعه 17 شهریور 96 از ساعت 10 صبح با حضور جمعی از فرماندهان, خانواده شهدا, جانبازان و عموم مردم از مقابل ناحیه سپاه اسلام‌شهر تشییع و در نهایت در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) به خاک سپرده می‌شود.

برپایه این گزارش، شهید محمود شفیعی یکی از شهدای مدافع حرم است که از سال 80 مشغول فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم غرب کشور بوده است به‌گونه‌ای که کنار فعالیت‌های عمرانی از فعالیت‌های فرهنگی ــ تربیتی در قبال مردم منطقه و نیروهای جهادی همراه خود غافل نبوده است همچنین در طول مدت مبارزه با تروریستها در سوریه رسیدگی به اوضاع زندگی محرومان سوری دغدغه ایشان بوده و حتی به‌صورت شبانه به‌همراه همرزمانش برای محرومان منطقه وعده غذایی آماده می‌کرده است.

شهید محمود شفیعی علاوه بر فعالیتهای فرهنگی ــ تربیتی در اسلام‌شهر و فعالیتهای مستمر جهادی در کرمانشاه در چندین سال نیز در شهرستان پیشوا مشغول فعالیتهای فرهنگی ــ تربیتی بوده است. شهید شفیعی برای مبارزه با تروریستهای تکفیری دو بار به سوریه اعزام شد و در تاریخ 29 آذر 94 در جبهه دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه شهد شیرین شهادت را نوشید.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین