عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۷۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
ویژه برنامه‌های رادیو قرآن با عناوین «قرآن و زندگی» و «این چند قدم» در دهه ولایت تقدیم شنوندگان خواهد شد.
عقیق:به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر (دهه ولایت) ویژه برنامه «این چند قدم» که نخستین مستند گزارشی رادیویی از سرزمین وحی است، با ترکیبی نو و بدیع به معرفی اماکن متبرکه و بیان حال زائران و مشکلات آنان در زیارت می‌پردازد.

در چند بخش از این برنامه که به دلیل همراهی با کاروان دانشجویان اعزامی به عمره مفرده بود، حال و هوای دانشجویان در این سفر انعکاس داده شده است و در بخش معرفی اماکن حجت الاسلام محمدباقر علم الهدی به بیان نکات کارشناسانه پرداخته است.

از ویژگیهای دیگر برنامه «این چند قدم» اختصار و ایجاز، بیان غیرمستقیم مشکلات زائران مدینه، سخت گیری وهابیون نسبت به آنها و بیان نکات معارفی حجت الاسلام وحیدی درباره این سفر و زیارت حضرت رسول اکرم(ص) و ائمه بقیع(ع) است.

ویژه برنامه ی «قرآن و زندگی» نیز از روز 11 شهریورماه همزمان با دهه ولایت ساعت 9:15 تا 10 به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می شود. این ویژه برنامه با موضوع شیعه شناسی در رفتار با الگوگیری از حضرت علی(ع)، ائمه(ع) و قرآن به روی آنتن می رود.

ارتباطات خانوادگی، کسب و کار، مدیریت زمان، کسب علم و دانش، مواجهه با اندیشه های دیگران از دیگر موضوعاتی است که در هر برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

لازم به ذکر است، این برنامه به تهیه کنندگی سمیه خراج، گویندگی رضا خضرایی و کارشناسی حجت الاسلام وحیدی از ساعت 9:15 به مدت 45 دقیقه پخش می شود.
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین