عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
از سوی مسجد مقدس جمکران
مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران از ویژه‌برنامه‌ «کاروان غدیر تا ظهور» به مناسبت روز عید غدیر خبر داد.
عقیق:یاسین حسین آبادی، مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگویی در بیان جزئیات برنامه‌های روز عرفه، عید غدیر و قربان گفت: مراسم دعای عرفه در روز پنجشنبه 9 شهریورماه در مسجد مقدس جمکران و با حضور حجت‌الاسلام میرزامحمدی، کلامی زنجانی و سیدحمید برقعه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم روز عرفه از ساعت 9:30 صبح با محفل قرآنی آغاز و از ساعت 15:30 تا 16 زیارت آل‌یس قرائت می‌شود. همچنین این مراسم از ساعت 16 تا 16:30 با سخنرانی ادامه خواهد داشت و از ساعت 16:30 تا 17:30 قرائت دعای عرفه را با نوای حجت‌الاسلام میرزامحمدی خواهیم داشت.

حسین‌آبادی درباره ویژه‌برنامه روز عید غدیر خم گفت: ویژه‌برنامه‌ «کاروان شادِ غدیر تا ظهور» از مهم‌ترین برنامه مسجد جمکران برای این روز مبارک است. طی این مراسم کاروانی از حرم حضرت معصومه(س) به سوی مسجد مقدس جمکران حرکت می‌کنند و در صحن مسجد توسط خادمان مورد استقبال قرار می‌گیرند سپس بیعت‌نامه رسول خدا(ص) را که در روز عید غدیر به همگان بیان فرمودند را قرائت می‌کنند.

وی در بیان اهداف این برنامه اظهار کرد: با توجه به اینکه رسول گرامی اسلام(ص) در روز عید غدیر فرمودند پیام مرا حاضران به غایبان و پدران به پسران برسانند و با توجه به فرازهای 18 گانه مهدویتی که در متن پیام غدیر وجود دارد هدفمان این بود که مردم را متوجه بیعت با امام زمان(عج) کنیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین