عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
مراسم شب شعر و هنر «سر به راه» در چارچوب تقدیر از شهید محسن حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم، عصر امروز با حضور شاعران، اندیشمندان و علاقمندان در نخسلتان سازمان اوج برگزار می‌شود.
عقیق:مراسم شب شعر و هنر «سر به راه» در چارچوب تقدیر از شهید محسن حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم، عصر امروز با حضور شاعران، اندیشمندان و علاقمندان در نخسلتان سازمان اوج برگزار می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، عصر امروز 29 مرداد 1396 از ساعت 18 ویژه برنامه شب شعر مدافعان حرم با عنوان شب شعر و هنر «سر به راه» در راستای پاسداشت شهید ارجمند محسن حججی در نخلستان سازمان اوج با حضور جمعی از شاعران، اندیشمندان و هنرمندان برگزار می‌شود.
 
در این شب شعر و هنر، شاعران نامداری چون علی‌رضا قزوه، سعید بیابانکی، مهدی جهاندار، محمدسعید میرزایی، میلاد عرفان‌پور، مصطفی محدثی خراسانی، سجاد سامانی، سجاد رشیدی‌پور، محسن کاویانی، علی سلیمیان و برخی دیگر از شاعران معاصر حضور خواهند داشت.
 
همچنین در کنار شاعران، هنرمندان و اندیشمندان دیگری چون شهریار زرشناس، مسعود نجابتی، مازیار بیژنی، حسن روح‌الامین و محمدعلی گودینی در این محفل حضور خواهند داشت.
 
 شهید حججی
 
 
گفتنی است مراسم شب شعر «سر به راه» که در راستای پاسداشت شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافعان حرم به همت دفتر شعر و ادب سازمان هنری رسانه‌ای اوج و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.
 
حضور در این مراسم که از ساعت 18 در نخلستان سازمان اوج واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان برادران مظفر شمالی برگزار می‌شود برای عموم علاقمندان آزاد است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین