عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
در پايان اين محفل صميمي حجه الاسلام و المسلمين بي آزار طهراني با اهداي يادبودي از امير علي اكبري تقدير بعمل آورد و انگشتر يكي از شهداي مدافع حرم نيز توسط يكي از جانبازان مدافع حرم به این ورزشکار تقديم شد.

عقیق: جمعي از روحانيون انقلابي و مبلغين ولايي برجسته كشوري شهر تهران با امير علي اكبري قهرمان مسابقات جهاني ام.ام.آي هنرهاي رزمي تركيبي ديدار کردند  و از مواضع انقلابی اين ورزشكار ارزشي تقدير به عمل آوردند.

 

حجة الاسلام دكتر سيد امير عبدالملكی علت اين ديدار را ، تجليل از شاخصه هاي پهلوني و غيرت ميهني اين ورزشكار بيان کرد  و افزود  : همان طور كه در رسانه هاي جهاني نيز  منعكس شد حريف مرحله نهايي امير علي اكبري در اين مسابقات از ماه ها قبل با تحقير و توهين به ايرانيان قصد تخريب وجهه کشورمان در سطح بين المللي را داشت كه بحمدالله امير علي اكبري با توسل به اهل بيت عليهم السلام و با پيشاني بند يا حيدر كرار در كمتر از يك دقيقه پاسخ قاطعي به ياوه گويي هاي آن ورزشكار نما داده و موجبات شادي دل همه هموطنان خود را فراهم آورد.

 

وی گفت : ميهن پرستي و عرق ملي ، توسل به ائمه اطهار و عرض ارادت مبرهن به آستان مقدس اهل بيت بالاخص اميرالمومنين علي عليه السلام و نيز اتخاد مواضع ارزشمند اين ورزشكار پيرامون مدافع حرم و شهداي انقلاب اسلامي برخي از دلايل انتخاب اين ورزشكار جهت تقدير و تشكر توسط عزيزان روحاني به نيابت از محافل آييني و مذهبي بود. دفاع از حريم و حرم اهل بيت عليهم السلام هيچ مرز و محدوديتي ندارد . اين سنگر گاهي جبهه جنگ تن به تن در سوريه است و گاهي سنگر ورزشي و گاهي نيز سنگر تبليغ و كار جهادي . مهم اين است كه همه خود را سرباز ولايت بدانيم و براي دفاع از حريم اسلام و قرآن و اهل بيت عليهم السلام از تمام ظرفيت ها و همه امكانات مان استفاده نماييم .

در اين ديدار صميمي كه در منزل پدري امير علي اكبري صورت گرفت جمعي از جانبازان مدافع حرم نيز حضور داشتند و مداح جانباز مدافع حرم حاج حبيب عبداللهي و حاج حسين خلجي نيز به مداحي پرداختند.

در پايان اين محفل صميمي حجه الاسلام و المسلمين بي آزار طهراني با اهداي يادبودي از امير علي اكبري تقدير بعمل آورد و انگشتر يكي از شهداي مدافع حرم نيز توسط يكي از جانبازان مدافع حرم به این ورزشکار تقديم شد.
























ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
1
1
این کارها به چه درد دین میخوره !!!!!!!!!!!!!!!!!!
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین