عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
پس از بازگشت از خانه خدا؛
یک بازیگر مسلمان بنگلادشی که اخیرا به اسلام گرایش یافته قصد دارد از شهر خود برای تبلیغ اسلام در میان نسل جوان استفاده کند.
عقیق:به نقل از دیلی میل، یک ستاره فیلم‌های بنگلادشی که اخیرا به اسلام علاقه جدیدی نشان داده است، روز گذشته گفت که قصد دارد از شهرت خود برای ترویج اسلام درمیان نسل جوان بهره ببرد.

آنانتا جلیل بازیگر 39 ساله بنگلادشی که تازه به اسلام گرایش پیدا کرده ماه گذشته در داکا برای مردم صحبت کرد و هزاران تن از طرفدارانش برای سخنان او جمع شدند. عکس‌های او نیز که جامه بلند اسلامی به تن دارد در تمام شبکه‌های اجتماعی این کشور منتشر شدند.

وی به خبرنگاران گفته که پس از بازگشت از خانه خدا، در اوایل امسال به «جماعت طلبگی» پیوسته است، این گروه یک جماعت مسلمانان اهل تسنن است که میلیون‌ها طرفدار در بنگلادش دارد.

* دلیل اصلی خلقت پرستش خدا است

جلیل طی سخنانی گفت: دلیل اصلی اینکه خداوند به ما زندگی داده و ما را روی زمین فرستاده، پرستش اوست و من این موضوع را وقتی در خانه خدا بودم متوجه شدم. اگر من بتوانم اسلام را برای نسل جوان تبلیغ کنم، می‌توانم به آن‌ها کمک کنم به سوی خدا رفته، و از سنت‌های پیامبر پیروی کرده و نماز بخوانند.

آنانتا جلیل دومین بازیگر بنگلادشی است که به تبلیغ اسلام روی آورده و زندگی گذشته خود را کنار گذاشته است. پیش از او یک بازیگر بنگلادشی دیگر با نام نازنین آکتر هپی نیز زندگی سابق خود را کنار گذاشته بود و یک واعظ اسلام‌گرا گردید و زندگی او سوژه یک کتاب پرفروش در این کشور شده بود. برخلاف هپی، جلیل گفته که قصد دارد به ساختن فیلم ادامه دهد و از فیلم‌هایش نیز برای تبلیغ اسلام استفاده کند.

جلیل از ثروت خود در صنعت منسوجات سرمایه گذاری کرده و معمولا بودجه فیلم‌هایی که نقش اصلی را در آن‌ها دارد، تامین می‌کند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین