عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
حجت‌الاسلام قرائتی مطرح کرد
توجه ویژه به بخش‌های کم‌برخوردار استان در خدمت‌رسانی فرهنگی و تبلیعی نماز و بهسازی فضاهای نماز استان از جمله توصیه‌های حجت‌الاسلام قرائتی به مسئولان استان هرمزگان و برگزار کنندگان اجلاس سراسری نماز بود.
عقیق:نشست هماهنگی، هم‌اندیشی و تمهیدی بیست ششمین اجلاس سراسری نماز که با حضور مسئولین ارشد استان هرمزگان و ستاد اقامه نماز، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، دکتر جاسم جادری استاندار و رئیس ستاد برگزاری بیست وششمین اجلاس سراسری نماز در استان، علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و قائم مقام استاندار در اجلاس سراسری نماز، حجت الاسلام فروزان‌نژاد، رئیس ستاد اقامه نماز استان و حجت‌الاسلام مظفری از استان هرمزگان و  حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاداقامه نماز کشور و دکتر محمود مظفر، قائم مقام ستاد و منصور سرگزی معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز برگزار شد. 

 برگزاری ساده و دور از تشریفات اجلاس، مشارکت‌پذیری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های علمی، اجرایی و قومیتی  استان در برگزاری اجلاس، اجرای برنامه‌های مؤثر و فراگیر در بین گروه‌های مختلف اجتماعی استان به ویژه نوجوانان و جوانان، تجلیل از فعالان نماز استان، توجه ویژه به بخش‌های کم‌برخوردار استان در خدمت‌رسانی فرهنگی و تبلیعی نماز و بهسازی فضاهای نماز استان  از جمله توصیه‌های حجت‌الاسلام قرائتی به مسئولان استان هرمزگان و برگزار کنندگان اجلاس بود.


 

استاندار و امام جمعه استان نیز با ابراز خرسندی و تشکر از رئیس محترم ستاد در پذیرفتن میزبانی اجلاس 26، بر اهتمام ویژه مسئولان استان و مشارکت گروه‌های مؤثر و مردم استان در برگزاری شایسته و باشکوه اجلاس تأکید کرد و گزارشی از تمهیدات و اقدامات اجرایی اجلاس ارائه داد. 

همچنین در این دیدار حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، معاون  وزیر ارشاد و رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور نیز حضور داشت.گفتنی است کمیته‌های تخصصی اجلاس تشکیل شد و فراخوان محتوایی با رویکرد تولید محتوا، آثار و محصولات در حوزه فضای مجازی انجام گرفت و در دو هفته ابتداییِ فراخوان بالغ بر 130 اثر به دبیرخانه اجلاس رسید. 

 به گزارش تسنیم، بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی»، آذر ماه سال جاری به میزبانی استان هرمزگان و در شهر بندرعباس برگزار خواهد برگزار شد. به گفته سخنگوی اجلاس سراسری نماز، مواجهه فعال و مبتکرانه با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در سطح ملی و جهانی از اهداف این دوره از اجلاسیه نماز است. 

همچنین  در این راستا روز 17 مردادماه فراخوان  بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» از سوی ستاد اقامه نماز کشور منتشر شد. این فراخوان به منظور جریان‌سازی و نهضت تولید محتواهای متنوع در زمینه نماز و توزیع در بین مخاطبان و در سطح فعالان فضای مجازی، نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان، صاحبنظران و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و تولید و نشر محتوای دیجیتال است. 

اهداف فراخوان شامل شناسایی، سازماندهی، تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ترویج نماز، تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی و ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی است. علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند به آدرس www.namazportal.ir  مراجعه کنند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین