عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص شهادت محسن حججی و سایر شهدای مدافع حرم گفت: حج ابراهیمی فرصتی مغتنم برای اعلام انزجار از جنایات هولناک و ددمنشانه داعش با حمایت مستقیم آمریکا است.
عقیق:سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص شهادت شهید عزیز محسن حججی و شهدای مدافع حرم و همچنین دخالت آمریکا در این جنایت ددمنشانه، با یادآوری کلام امام خمینی(ره) که فرمودند: «ما برای کشته شدن حاضریم و با خدای خویش عهد نموده‌ایم که دنباله رویِ امام خود سیدالشهدا باشیم. ای مسلمانانی که در کنار خانه خدا به دعا نشسته‌اید، به ایستادگان در مقابل امریکا و سایر ابرقدرت‌ها دعا کنید»، از حجاج بیت الله‌الحرام درخواستی کرده و گفت:

حج ابراهیمی فرصتی مغتنم برای اعلام انزجار از جنایات هولناک و ددمنشانه داعش با حمایت مستقیم آمریکا در به شهادت رساندن شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم است و بهترین فرصت برای ادای دین به تمامی شهدایی که خون پاکشان، ضامن بقای انقلاب و حاکمیت اسلام شد.

برهمین اساس از همه حجاج بیت‌الله الحرام درخواست می‌کنم: عزیزانی که امسال به حج مشرف شده و یا می‌شوند و یا بستگانی از آن‌ها به حج مشرف می‌شوند؛ در ایام تشرف از طرف عموم شهدا و بویژه شهدای مدافع حرم و از جمله شهید محسن حججی طوافی بجا آورند.

شهید محسن حججی اهل اصفهان در منطقه مرزی عراق و سوریه طی یورش داعش، اسیر و دو روز بعد از اسارت همچون سالار شهید اباعبدالله الحسین علیه السلام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین