عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور
سردار مهری گفت: حمل هرگونه مواد مخدر، قرص های روانگردان و داروهای کدئین‌دار برای حجاج ممنوع است.
عقیق:سردار حسن مهری، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور امروز (9 مرداد) در آیین اعزام نخستین کاروان‌های حج 96 که در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه در راستای سفر حج از مدت ها قبل هماهنگی های لازم بین بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و پلیس فرودگاه انجام شده است، اظهار داشت: ما در رابطه با موضوع حج کارگاه‌های آموزشی ای را برای فرماندهان و کارمندان پلیس فرودگاه با مشارکت سازمان حج و زیارت برگزار کرده ایم.

 

وی ادامه داد: در رابطه با مسایل امنیتی دیگر کارگاه‌هایی را نیز برای زایران حج برگزار نموده و امسال نیز در 20 فرودگاه کشور عملیات اعزام زایران به سرزمین وحی را بر عهده داریم و هشدارهای لازم را به آنها گوشزد کرده ایم.

 

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور تاکید کرد: بیش از 86 هزار زایر به سفر زیارتی حج خواهند رفت از این رو به تعدادی از زایران طی چندین مرحله پیامکی حاوی هشدارهای سیاسی ارایه شده است. همچنین چندین پیامک دیگر را تا کسی بهانه فراموشی یا غفلت از هشدارهای پلیس را نداشته باشد.

 

مهری یادآور شد: ما بیش از 50 هزار بروشور در میان زایران توزیع کرده ایم و امیدواریم مشکلی برای زایران ما با وجود نکات مهم در داخل بروشور ایجاد نشود.

 

وی افزود: حمل هرگونه مواد مخدر، قرص های روانگردان و داروهای کدئین‌دار برای حجاج ممنوع است. ما در این راستا هشدارهای زیادی را به حجاج محترم داده و در همین زمینه عوامل مرکز پزشکی حج با همکاری پلیس کمک‌های زیادی را کرده اند.

 

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در پایان گفت: برابر قانون مواد مخدر حمل هرگونه مواد مخدر به خارج از کشور توسط افراد برای بار اول باعث توقیف گذرنامه به مدت یک تا پنج سال و برای بار دوم منجر به توقیف گذرنامه به مدت 5 تا 15 سال خواهد بود. بنا بر این قانون فرد خاطی طی این مدت ممنوع الخروج خواهد شد.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین