عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
مسلمانان فلسطین برای نهمین روز پیاپی از تن دادن به دروازه های بازرسی الکترونیک متعلق به صهیونیست ها در مسجدالاقصی خودداری کردند و نماز جماعت را در ورودی های مسجدالاقصی اقامه کردند.
عقیق:مسلمانان فلسطین برای نهمین روز پیاپی از تن دادن به دروازه های بازرسی الکترونیک متعلق به صهیونیست ها در مسجدالاقصی خودداری کردند و نماز جماعت را در ورودی های مسجدالاقصی اقامه کردند.

پلیس اشغالگر صبح روز گذشته(دوشنبه) حتی تمام نگهبانان و کارکنان مسلمان مسجدالاقصی را به خاطر نپذیرفتن عبور از دروازه های بازرسی الکترونیک از این مسجد بیرون کرد و اجازه نداد در مسجدالاقصی نماز بخوانند.

فراس الدبس مسئول رسانه ای اداره اوقاف اسلامی قدس امروز اعلام کرد: نگهبانان و کارکنان مسجدالاقصی همچنان در بیرون مسجدالاقصی به سر می برند و اجازه ورود به مسجد را ندارند.

وی افزود: گروه های مختلف از شهرک نشینان یهودی به صورت پیوسته در صبح و عصر به مسجدالاقصی وارد شده و این مکان مقدس اسلایم را هتک حرمت می کنند.

شیخ عزام الخطیب مدیر کل اداره اوقاف اسلامی قدس نیز در گفتگوی خود با مطبوعات گفت: اوقاف قدس با قرار گرفتن دروازه های بازرسی الکترونیک در مسجدالاقصی مخالف است و موضع ما در این زمینه کاملا روشن است و هیچ شبهه ای در آن نیست ما بر این باوریم که این دروازه های بازرسی باید برداشته شود.

رادیو اسرائیل نیز اعلام کرده که شورای وزرای اسرائیل مربوط به امور امنیتی و سیاسی امروز قرار است درباره بازرسی های مسجدالاقصی تصمیم گیری کنند.

شاهدان عینی نیز می گویند رونی الشیخ فرمانده پلیس اشغالگر به همراه فرمانده پلیس قدس امروز ضمن بازدید از منطقه باب الاسباط در جریان اوضاع منطقه قرار گرفتند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین