عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار می شود؛
به همت جامعه ایمانی مشعر، اختتامیه پنجمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار می‌گردد.
عقیق:آیین اختتامیه پنجمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت، روز جمعه - ۶ مرداد ماه - در مکان مجمتع فرهنگی یاوران مهدی (عج) برگزار می‌شود.


حجت الاسلام دشمیر، دبیر سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت گفت: در این دوره از سوگواره‌ها، در بخش عکس، بیش از  8هزار عنوان اثر توسط 498 شرکت کننده ارسال شده بود، که از هشت نفر اول بخش عکس تجلیل خواهد شد. در بخش پوستر نیز 278 شرکت کننده تعداد یک هزار و 600 اثر را ارسال کردند، که از این تعداد 11 نفر برگزیده شده و از آنها با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز ویژه، تجلیل خواهد شد.

 وی گفت: یکی از بخش‌های ویژه‌ی آیین اختتامیه، رونمایی از مجموعه کتاب‌های «عکس هیأت» ، «پوستر هیأت» و «وبگاه تخصصی نگارخانه هیأت» با حضور استاد جلیل رسولی، استاد مسعود نجابتی و استاد سید عباس میرهاشمی است.

ایشان اضافه کرد: در این مراسم، حجت الاسلام علیرضا پناهیان با موضوع «بازخوانی پیام تاریخی امام خمینی (ره) به هنرمندان» و استاد نادر طالب زاده با موضوع «بسترشناسی فرهنگی-اجتماعی پیام تاریخی امام خمینی (ره) به هنرمندان»، سخنرانی خواهند نمود.

لازم به ذکر است، آیین اختتامیه سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت، از ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد و حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد می‌باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین