عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶
آیت‌الله سعیدی:
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مراسم‌هایی که در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود باید ترویج‌دهنده سبک زندگی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) باشد تا بتوانیم علاوه بر ترویج شادی، زندگی خود را به سبک زندگی اهل‌بیت(ع) نزدیک‌تر کنیم.
عقیق:آیت‌الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در مراسم آغاز جشن‌های دهه کرامت که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به آیات و روایات فراوان درباره رفتارهای شیعیان اظهار داشت: در آیات و روایات بر ویژگی شاد بودن مردم در شادی اهل‌بیت(ع) و غمگینی در حزن و ماتم اهل‌بیت(ع) تأکید شده است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، برگزاری برنامه‌های جشن دهه کرامت را موردتوجه قرار داد و افزود: مراسم‌هایی که در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود باید ترویج‌دهنده سبک زندگی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) باشد تا بتوانیم علاوه بر ترویج شادی، زندگی خود را به سبک زندگی اهل‌بیت(ع) نزدیک‌تر کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بابیان اینکه گذشت از جان و مال از ویژگی‌های شیعیان واقعی است، خاطرنشان کرد: شهیدان، مدافعان حرم و جانبازان نمونه‌های عینی شیعیان واقعی هستند که در راه دفاع از اسلام و حریم ولایت جان خود را در کف دست گرفته و به شهادت رسیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه برخی مردم هم با مال و سرمایه خود در شادی و عزای اهل‌بیت(ع) مشارکت داشته که بسیار ارزشمند است، ادامه داد: دستاوردهای کنونی نظام اسلامی به برکت خون شهدا، فداکاری‌های امام خمینی(ره) و رهبری ولایت‌فقیه به‌دست‌آمده که باید قدردان آن باشیم.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین