عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۱
بهرامی در نشست خبری باشگاه پویا اعلام کرد
نماینده سازمان بسیج مستضعفین در ستاد دهه کرامت از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در دهه کرامت خبر داد.
عقیق:«سعید بهرامی» نماینده سازمان بسیج مستضعفین در ستاد دهه کرامت در نشست خبری «تشریح برنامه‌های دهه کرامت» که در باشگاه خبرنگاران پویا برگزار شد، با اعلام خبر بروزرسانی حدود 1400 تابلوی فرهنگی سازمان بسیج در دهه کرامت گفت: معنا و مفهوم این تابلوها در این ایام به موضوعات دهه کرامت اختصاص پیدا می‌کند. همچنین مشارکت در آماده‌سازی فضای مساجد، میادین و معابر با همکاری شهرداری از جمله برنامه‌های دیگر سازمان بسیج است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم جشن به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) یادآور شد: در دهه کرامت برای حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج خواهران برنامه‌هایی درنظر گرفته شده است. همچنین برگزاری مراسم جشن در تفرجگاه‌ها در قالب سخنرانی، اجرای تواشیح، اجرای تئاتر‌ و اکرن فیلم‌های ارزشی و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های سازمان بسیج به شمار می‌رود.

نماینده سازمان بسیج مستضعفین در ستاد دهه کرامت افزود: برپایی ایستگاه‌ها صلواتی و غرفه‌های حجاب و عفاف در مساجد و معابر از برنامه‌های است که سازمان بسیج زنان مدیریت این کار را در سراسر کشور بر عهده دارد.

وی با اشاره به برگزاری همایش دختران آسمانی جهت تجلیل از دختران نخبه در حوزه‌های علمی، فرهنگی و هنری و ورزشی در روز ولادت حضرت معصومه (س) گفت: این برنامه با رویکرد ترویج فرهنگ حجاب است که مدیریت این کار نیز بر عهده بسیج زنان است. همچنین روز پنجشنبه سوم ذی القعده بسیج تمام استان‌ها یادواره شهدای مدافع حرم را برگزار می‌کنند.

بهرامی از انتشار کتاب «الگوی شادی» خبر داد و گفت: این کتاب در جلسات ستاد دهه کرامت معرفی و تأکید شد که در صورت ممکن این کتاب تهیه شود و در اختیار مسئولان فرهنگی قرار گیرد. خوشبختانه توانستیم این کتاب را تهیه کنیم و در اختیار ستادهای استانی کشور قرار دهیم. این کتاب تألیف حجت‌الاسلام و المسلمین «ری شهری» است و الگوی شادی را از منظر قرآن و حدیث بیان می‌کند.

نماینده سازمان بسیج مستضعفین در ستاد دهه کرامت با اشاره به سلسله جلسات «شجره طیبه صالحین» گفت: در دهه کرامت در ادامه سلسله جلسات شجره طیبه سالحین نشست‌هایی را با این عنوان اما با موضوع دهه کرامت برگزار می‌کند. همچنین «شبکه روشن‌گری بسیج» که در مناسبات مختلف نشست‌هایی فرهنگی برگزار می‌کرد، در این ایام موضوعات مورد بحث آنها اختصاص به دهه کرامت پیدا می‌کند.

وی افزود: در دهه کرامت اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج زنان، بسیج دانشجویان، بسیج هنرمدان، بسیج دانش‌آموزان، بسیج مداحان و ... اقدام به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم کشور از یک روز تا پنج روز می‌کنند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین