عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
شبکه و رادیو قرآن برای سالروز شهادت رئیس مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) برنامه‌های مختلف و متنوعی تدارک دیده‌اند.
عقیق:شبکه و رادیو قرآن برای روز شهادت امام جعفر صادق(ع) برنامه‌های مختلف و متنوعی تدارک دیده‌اند.

شبکه قرآن و معارف سیما

«نگاه خورشید» عنوان ویژه برنامه این شبکه در شب و روز شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق(ع) است که با حضور مهمانان ویژه به بررسی مکتب و سیره عملی امام صادق(ع) می‌پردازد.

آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه کشور مهمان «نگاه خورشید» در شب شهادت این امام همام هستند که قرار است این برنامه از ساعت 22 چهارشنبه 28 تیر به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن برود.

همچنین این برنامه در روز شهادت و با حضور حجت‌الاسلام طباطبایی از ساعت 10:15 از مشهد مقدس پخش می‌شود.

سخنرانی آیت‌الله ناصری با موضوع فرمایشات امام صادق(ع) در خصوص سبک زندگی در روز شهادت و از ساعت 6:30 بامداد تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی ویژه شهادت امام صادق(ع) نیز در ساعت 14:30 روز پنجشنبه 29 تیر به روی آنتن می‌رود.

«سید ظهیر» عنوان مستندی با موضوع تبلیغ و ترویج تشیع توسط مبلغی پاکستانی است که قرار است در روز پنجشنبه 29 تیر در ساعت 19 پخش شود.

رادیو قرآن

شبکه رادیویی قرآن همزمان با فرارسیدن شهادت امام صادق(ع) ویژه برنامه‌های متنوعی از جمله «اشراق» و «پیشوای صادق» را تقدیم شنوندگان خواهد کرد.

ویژه برنامه «پیشوای صادق» روز پنجشنبه 29 تیرماه با هدف بررسی شیوه‌های آموزش و پرورش از نگاه امام صادق(ع) از رادیو قرآن پخش می‌شود؛ این برنامه دارای آیتم‌هایی درباره کرسی‌های آزاداندیشی و ضرورت علم و فناوری در عصر حاضر است.

ویژه برنامه «اشراق» نیز 28 تا 30 تیرماه به زندگینامه آن حضرت و تفسیر آیاتی از سوره مبارکه واقعه خواهد پرداخت.

زیارت جامعه کبیره نیز در شب شهادت آن امام همام از رادیو قرآن پخش خواهد شد.

برنامه صبحگاهی «صبح و سلام» نیز از اول هفته جاری به صورت ویژه  به خصوصیات بارز امام جعفر صادق(ع) و شیوه زندگی ایشان پرداخته است.

لازم به ذکر است، برنامه ی «پیشوای صادق» کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه گنجی، گویندگی رضا کاشفی و کارشناسی حجت الاسلام وحیدی از ساعت 9:15 الی 10 به سمع شنوندگان می‌رسد.
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین