عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
سفير ايران در كشور عراق خبرداد؛
آقاي مسجدي با تشكر از فعاليت‌هاي بعثه مقام معظم رهبري گفت: زمينه تعداد و زمان حضور بيشتر زايرين در سامرا آماده مي‌شود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسؤول بعثه مقام معظم رهبري روز گذشته پس از بازديد از بعثه رهبري در كاظمين با ايرج مسجدي سفير جمهوري اسلامي ايران در عراق ديدار و گفت‌وگو كرد.

آقاي مسجدي در اين ديدار از زحمات و فعاليت هاي زياد بعثه مقام معظم رهبري قدرداني و با اشاره به اهميت فوق العاده بحث زائر در عراق اظهار داشت: درديدار هاي با مسؤولان سازمان حج و زيارت و همچنين حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر نماينده محترم ولي فقيه در امور حج ويارت بر لزوم مديريت و نظم دهي كامل وجامع به برنامه هاي زائران اشاره شد.

سفير ايران در عراق ادامه داد: مسأله بعدي لزوم افزايش تعداد روزهاي اقامت زائران در كاظمين و سامراء است كه اميدواريم اين مسأله با همكاري مسؤولان كشور عراق و همچنين سازمان حج وزيارت ايران به نتيجه برسد چراكه زيارت اين چهار امام از شيريني و حلاوت خاصي برخوردار است ولي وقتي زائر قرارباشد در يك روز همه زيارت ها را پشت سر هم انجام دهد خسته شده و بهره كافي را نمي‌برد.

وي در پايان با تأكيد بر اينكه سفارت ايران در عراق همراه با همگام با بعثه رهبري آماده خدمت رساني به زائران است، يادآور شد: ما با جلساتي كه خواهيم داشت مي توانيم زمينه را براي استفاده هرچه بيشتر و بهتر زائران از اين سفر معنوي آماده كنيم.
منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین