عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
سردار حاج قاسم سليمانی دراین مراسم گفت : جنایات داعش و تکفیری‌ها در تاريخ جهان كم‌نظير بوده و فكر نمی‌كنم هيچ رسانه‌ای آن را منتشر كند چرا که قلب و چشمی تحمل ديدن آن را ندارد!
عقیق: فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه شب در مراسم چهله سردار مدافع حرم شهید شعبان نصیری نمونه هایی از جنایت های گسترده تروریست های داعش را مطرح کرد.

سردار حاج قاسم سليمانی دراین مراسم گفت : جنایات داعش و تکفیری‌ها در تاريخ جهان كم‌نظير بوده و فكر نمی‌كنم هيچ رسانه‌ای آن را منتشر كند چرا که قلب و چشمی تحمل ديدن آن را ندارد!

وی افزود : شما يک نمونه طفلی را ديديد كه با خنده مثل تفريح سر بريدند. من در ديالم ديدم كودكی را از مادر گرفتند، روی آتش سرخ كردند و لای پلو گذاشتند و برای مادرش فرستادند!

سردار سلیمانی تاکید کرد: پيروزی در موصل برخاسته از يک مرد در خانه‌ای محقر است يعنی آيت‌الله سيستانی؛ اين فقيه حكيم و موقعيت‌شناس نه تنها حامی شيعه بود بلكه حامی تک تک مردم عراق است.

فرمانده سپاه قدس افزود : اين مرجع جوانان عراق را به خروش وادار كرد و با فتوایش گروه‌های حشدالشعبی را به وجود آورد.

وی گفت: خون جوانان شيعه برای نجات جوانان اهل سنت روی زمين ريخت و كار جوانان عراقی در حمايت از مردم بی‌نظیر بود که همه اينها تاثير فتوای آيت‌الله سيستانی است.

سردار سلیمانی با تاکید براینکه ملت عراق و سوريه حق بزرگی بر سر مردم دنيا دارند،  افزود : ملت ايران با اهدای بهترين فرزندان و سرداران خود با پشتيبانی‌های به موقع توانست در پیروزی موصل سهمی داشته باشد و از اين بابت سر بلند است.

وی گفت : مقام معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی همه امكانات خود را بدون چشم‌داشت و ادعا در اختيار نيروهای مسلح عراق قرار دهد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد : جمهوری اسلامی مثل آمريكا نبود كه پول عراق را بگيرد اما وقت ضرورت اسلحه ندهد.
منبع:العالم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین