عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
عضو ارشد العمل الاسلامی بحرین:
الراشد گفت: امروز تمام مردم بحرین حبس خانگی و مجبور به سکوت هستند و فقط یک یادداشت کوچک در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کافی است تا نویسنده آن زندانی شود.
عقیق:راشد الراشد از سران جریان العمل الاسلامی بحرین در گفتگو با پایگاه عربی مهر گفت: بحرین توسط چهار قدرت اشغال شده است که عبارتند از نظام آل خلیفه که با تکیه بر دیکتاتوری می خواهد قدرت مطلق کشور باشد و قدرت های دیگر اشغالگر بحرین نیز عبارتند از غرب، آمریکا و عربستان که با هم برای جلوگیری از تحقق خواسته های ملت بحرین ائتلاف کرده اند.

وی افزود: نظام آل خلیفه فقط شیخ عیسی قاسم را حبس خانگی نکرده است، بلکه امروز تمام کشور با مدیریت پلیسی ادره می شود و نیروهای امنیتی و مزدوران نظام شبانه روز با سلاح و خودروهای نظامی در خیابان ها رفت و آمد می کنند، چون تا کنون نتوانسته اند آتش انقلاب را خاموش سازند و موج بازداشت ها و حمله به خانه های مردم همچنان ادامه دارد و این بزرگ ترین دلیل بر پیروزی اراده مردم است.

عضو العمل الاسلامی بحرین ادامه داد: امروز تمام مردم بحرین حبس خانگی و مجبور به سکوت هستند و فقط یک یادداشت کوچک در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کافی است تا نویسنده آن زندانی شود.

وی خاطر نشان کرد: سلب آزادی ها و بستن دهان ها و تمام اوضاع سیاسی بحرین امروز این پیام را دارد که کشور در حال سرکوب و رفتارهای پلیسی است که این رفتارها حتی به زنان نیز رسیده است.

الراشد تاکید کرد: مردم بحرین همچنان به انقلاب و فریاد عدالت خواهی خود ادامه خواهند داد و امروز مردم خواستار قصاص دیکتاتور بحرین یعنی حمد هستند که تمام معیارهای اخلاقی و دینی و حقوقی را زیر پا گذاشته است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین