عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
مطهری در گفت و گو با شبستان:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مسولان حج در مورد مراسم حج امسال گفت: به حرف مسئولان در مورد اینکه جای نگرانی در مورد مراسم حج امسال وجود ندارد اعتماد کنیم.

عقیق:علی مطهری ،نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی هایی که در مورد مراسم حج امسال وجود دارد به خبرنگار شبستان گفت: مذاکرات بین مسئولان ایرانی و عربستانی انجام شده است و جمهوری اسلامی ایران تضمین هایی را از عربستان گرفته است و طبق سخان نماینده ولی فقیه در سازمان حج و رئیس سازمان حج هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: البته ممکن است به طور طبیعی افرادی نگرانی هایی را داشته باشند اما با توجه به سخنان مسئولان در این زمینه مبنی بر اینکه ضمانت های کافی ازدولت عربستان  گرفته شده است پس نباید نگرانی وجود داشته باشد.

مطهری تصریح کرد: دولتها به خاطر اعتبار خودشان هم که شده است  به تعهداتشان عمل می کنند البته ممکن است از طرف گروهها و برخی مردم عربستان اتفاقاتی بیفتد که برای آنها نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: ما باید به حرف مسئولان در این زمینه اعتماد کنیم چرا که آنها تاکید دارند جای نگرانی وجود ندارد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین