عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
لیائی خبر داد
دبیر طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۱ از رونمایی اپلیکیشن طرح ۱۴۵۱ خبر داد و گفت: برای فاز دوم این طرح که با محوریت سوره مبارکه واقعه آغاز شده است، کمپین عمومی راه‌اندازی خواهد شد.

عقیق:احمد لیایی، دبیر طرح قرآنی بشارت 1451 در گفت و گویی با بیان اینکه فاز دوم طرح بشارت 1451 از امروز با محوریت سوره مبارکه «واقعه» آغاز شده است، اظهار کرد: فاز دوم این طرح نیز همانند فاز نخست آن در بخش های مختلف کتبی، شفاهی، پیامکی و همچنین جشنواره‌ای تا پایان فصل تابستان برگزار می‌شود.

دبیر طرح قرآنی بشارت 1451 همچنین از طراحی اپلیکیشن این طرح خبرداد و گفت: برای نخستین بار برای طرح قرآنی بشارت 1451 اپلیکیشنی طراحی شده تا به وسیله آن، مخاطبان بتوانند در طرح شرکت کرده و  موضوعات مطروحه طرح نیز به وسیله همین اپلیکیشن در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

وی، راه‌اندازی کمپین حفظ سوره مبارکه «واقعه» را یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌روی این طرح عنوان کرد و گفت: کمپینی به منظور استقبال عموم مردم از حفظ سوره مبارکه واقعه راه‌اندازی خواهد شد تا علاوه بر شرکت‌کنندگان، عموم مردم نیز بتوانند با حفظ این سوره مبارکه از برکات آن بهره‌مند شوند.

لیائی در مورد بخش بین‌الملل این طرح نیز گفت: این بخش با مشارکت جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه و در کشورهای محور مقاومت آغاز شده است و مقرر شد تا اختتامیه بخش بین‌الملل نیز پس از مراسم اختتامیه تهران که یکم شهریور‌ماه 96 در مصلای امام راحل(ره) برگزار خواهد شد، به فاصله چند روز پس از آن در یکی از شهرهای بیروت و یا نجف اشرف برگزار شود.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین