عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۳
به بهانه حملات این روزها به یک مداحی
هنوز چند ماهی از مزه پرانی های آن جوانک در ستاد انتخاباتی حضرات نگذشته ، هتاکی های بی شرمانه به ساحت مقدس ائمه(ع) که دیدن دوباره آن کلیپ را غیر ممکن می کند. استراتژی قبیله در چنین مواقعی که آش اینقدر شور می شود خفه خون است حالا ائمه که سهل است، می خواهد طرف مورد توهین خود خدا باشد.

عقیق: مهدی ملک پور/  در از کرخه تا راین سکانسی هست که به شدت دوست دارم .

خواهر سعید می گوید :  جنگ، جنگ ، دیگه چه واژه ای از این کثیف تر می تونه باشه؟

و سعید در پاسخ می گوید : صلح !

خواهر می گوید: تو اینو جدی نمیگی؟

و می شنود : تا وقتی تعریف از جنگ معلوم نباشه هر واژه ای هم می تونه خوب باشه هم بد...

 حاتمی کیا با زیرکی این سکانس زیبا را در دل یکی از بهترین آثارش جای داده تا رونمایی کند از سلاحی به نام #صلح که هنوز هم ما را با آن می نوازند.

هر گاه بند پوتین هایمان برای دفاع محکم شد تیرهای سلاح صلح به سمت ما شلیک شد. واژه ای که فقط زمان هایی شنیده می شود که در چند قدمی خیمه دشمنیم.

 آزادی بیان هم  از آن شوخی های بی مزه ایست که در اطراف ما کم متولی ندارد.

این را بی هیچ شک و تردیدی با صدای بلند فریاد می زنم: شوربختانه همانطور که پرچم صلح در دست خونریزترین و وحشی ترین موجودات روی زمین است ، پرچم آزادی بیان هم در دست مستبد ترین  موجودات این مرز و بوم است.

جماعتی که به همه چیز قبیله گرایانه نگاه می کنند. از بلندگوهای قبیله شان اگر صبح تا شام هر چه دلخواهشان بود به خارج از قبیله گفته شود نشان از #فضای_باز و آزادی بیانی است که به برکت حضور خودشان ایجاد شده. رییس فعلی قبیله هرچه به طرف مقابل بگوید نوش جانش ، اصلا هر چه آن خسرو کند شیرین بود. اما کافی است از خارج از قبیله صدایی شنیده شود که بوی کم ارادتی به آن ها و هم قبیله ای هایشان بدهد ، چنان هفت جد و آبادش را مقابل چشمانش می آورند که دیگر کسی جرات تکرار به خود ندهد.

 هنوز چند ماهی از مزه پرانی های آن جوانک در ستاد انتخاباتی حضرات نگذشته ،  هتاکی های بی شرمانه به ساحت مقدس ائمه(ع) که دیدن دوباره آن کلیپ را غیر ممکن می کند. استراتژی قبیله در چنین مواقعی که آش اینقدر شور می شود #خفه_خون است حالا ائمه که سهل است، می خواهد طرف مورد توهین خود خدا باشد.

هنوز سنگینی تابوت شهدای #مدافع_حرم روی دوش مردم است که پاسداران کشور از جانب یکی از اعضای قبیله متهم شدند به آتش افروزی در منطقه ، اما باز هم اعضای قبیله به حرمت هم قبیلگی صدایشان در نیامد.

پ.ن: دوستان ! اعتراض به #میثم_مطیعی و مداحی اش  بهانه است .  اساسا مشکل  اینجاست که با جماعتی مواجهیم که در عین ادعای تمدن ، همه چیز را از لای در خیمه قبیله شان تماشا می کنند.

تکمله: به نظرم خیلی نباید این سرو صدا ها را جدی گرفت، در خوشبینانه ترین حالت چهار سال بعد روحانی عنوانش می شود  رییس جمهور سابق ، می رود در جمع ریش سفیدها و تمام ، اما ما با حاج میثم ها تا  پیرغلام شدنشان کار داریم...


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
0
2
سلام
خیییییییییییییللیییییییییی قشنگ بود
مخصوصا اونجایی که سخن از زبان ما گفتید:
"""همانطور که پرچم صلح در دست خونریزترین و وحشی ترین موجودات روی زمین است ، پرچم آزادی بیان هم در دست مستبد ترین موجودات این مرز و بوم است""
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
2
واقعا قشنگ بود
خصوصاً این جمله:
«اساسا مشکل اینجاست که با جماعتی مواجهیم که در عین ادعای تمدن، همه چیز را از لای در خیمه قبیله شان تماشا می کنند.»...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
2
این عالی بود

تکلمه: به نظرم خیلی نباید این سرو صدا ها را جدی گرفت، در خوشبینانه ترین حالت چهار سال بعد روحانی عنوانش می شود رییس جمهور سابق ، می رود در جمع ریش سفیدها و تمام ، اما ما با حاج میثم ها تا پیرغلام شدنشان کار داریم ...

البته تکلمه رو نوشتید تکمله
اصلاح کنید
یاعلی مدد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
1
احسنت
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین