عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۷۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه داعش به اسم دین به‌دنبال اسلام‌هراسی است، گفت: «به‌نظرم اولین هدف اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی باید داعش‌زدایی باشد».
عقیق:رسول نجفیان با اشاره به اینکه قطعاً ضرورتی بوده که رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به نام اسلام جمع شدند و مجمع عظیمی به نام اجلاس کشورهای مسلمان راه انداختند، گفت: «من فکر می‌کنم اولین هدف این اجلاس باید داعش‌زدایی باشد زیرا شرایطی به وجود آمده که داعش به نام دین اسلام جنایت‌های بی‌شماری انجام می‌دهد».
وی با اشاره به اینکه صهیونیسم بین المللی از دین مبین اسلام که پر از مهربانی، فداکاری، ایثار و انسان‌سازی است هراس دارد، خاطرنشان کرد: آنها رحمانی و سبحانی نیستند و همه رفتارهایشان  شیطانی است و جز به جهان‌گشایی، جنگ‌افروزی و شیطنت و جنگ‌های داخلی راه انداختن فکر نمی‌کنند.
این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه هدف آمریکا و متحدانش از حمله به عراق، دستگیری صدام نبود، گفت: ببینید چه بلوایی راه انداختند به‌بهانه سلاح‌های کشتار جمعی رژیم بعث عراق، سال‌هاست که حتی بعد از دستگیری و اعدام صدام، در عراق حضور دارند و مردم این کشور را آزار می‌دهند، در نتیجه این کنفرانس‌ها و این اجتماعات باید با افشاگری به جهانیان و نشان دادن توطئه‌هایی که علیه دین مبین اسلام که دین مهربانی است و هرگز به‌فکر جهان‌گشایی نیست، برگزار شود  .
نجفیان تصریح کرد: اسلام دینی است که اگر یک نارنجک بیفتد جوان ایرانی خودش را روی آن می‌اندازد تا بقیه آسیب نبینند و فقط خودش به شهادت برسد ولی دین داعشی خودساخته است و برای توطئه و اسلام‌هراسی به وجود آمده، برای اینکه یک نفر بمب به خودش ببندد و مردم بیگناه را به خاک و خون بکشد.
این هنرمند با آرزوی درک اسلام واقعی توسط پیروان همه ادیان الهی در اقصی نقاط دنیا خاطرنشان کرد: امیدوارم اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بتواند این هدف را به سرانجام برساند و توطئه مستکبران علیه انسانیت، شرافت، مهربانی، دوستی، عشق و صلح را برملا سازد.
وی با اشاره به توطئه عظیمی که شیطان‌صفتان هر لحظه علیه ایران راه می‌اندازند، گفت: وقتی زنی  در  عربستان رانندگی می‌کند، همچون یک جانی او را دستگیر می‌کنند و شلاق می‌زنند، من در  پاکستان متعصب‌هایی را از عوامل انگلیس و ساخته آل سعود دیده‌ام که با چوب بر لب‌های این زنان می‌زدند که برای چه‌چیزی رانندگی می‌کنند و جالب اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر صدایشان در نیامد ولی اگر اتفاقی در ایران رخ دهد شعار «ایران ویران شد» و «ایران نابود شد» سر می‌دهند.
نجفیان با بیان اینکه سازمان‌های بین المللی در قبال جنایات آل سعود علیه مردم خود و دیگر کشورها سکوت کرده‌اند، عنوان کرد: آنها به انسان‌ها کاری ندارند ولی از حقوق حیوانات و حشرات سخن می‌گویند.
بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: توطئه عظیمی به‌اسم «داعش»  توسط شیطان‌صفتان و جنگ‌افروزان طراحی و اجرا شده است، داعشی‌ها آن‌قدر وحشی هستند که از سر بریدن دیگر انسان‌ها احساس لذت و افتخار می‌کنند، آنها ادامه دهنده راه همان کسانی هستند که حادثه کربلا را رقم زدند.
وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: بایستی این اجتماعات صورت بگیرد و ما به مردم دنیا بگوییم جوان ایرانی از هر قشر و تباری مهربان و صلح‌طلب است و ما به‌خاطر اینکه به فلسطین ظلم شده و آنها را از خانه‌هایشان  بیرون کرده‌اند صدایمان علیه صهیونیست‌ها بلند است.
نجفیان با تذکر نسبت به لزوم هوشیاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی افزود: جدیداً شبکه‌های ماهواره‌ای به نام تشیع راه‌اندازی شده‌اند که البته از طرف انگلیس حمایت مالی می‌شوند، آنها پول می‌گیرند که نسبت به مقدسات اهل‌سنت فحاشی کنند و به این وسیله زمینه اختلاف را بین مسلمانان به وجود بیاورند.
وی ادامه داد: یک سری شبکه‌ها هستند که می‌خواهند حقانیت را فریاد بزنند، به‌نظر من حقانیت واقعی ما هستیم بنابراین در این اجلاس‌ها، سختگیری، تعصب بی‌جا و برخورد خشک نداشته باشیم و  خدای نکرده به هیچ دین و آئینی توهین نکنیم، دین و آیین شیعه یعنی اینکه دیگران بیایند و آن را ببینند و مجذوب بشوند.
این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به تعصبات کورکورانه طرفداران جبهه تکفیر و وهابی‌گری عنوان کرد: هنرمندان مسلمان وظیفه سنگینی در این برهه حساس از تاریخ بر دوش دارند، آنها باید با تولید فیلم‌ها و سریال‌هایی با مضامین دینی و انسانی، اسلام ناب را به جهانیان بشناسانند.
منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین