عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در آستانه روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
عقیق:مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در آستان روز جهانی قدس بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

«بسم ‌اللَّه ‌الرّحمن ‌الرّحیم»

«وَلَن تَرْضَىٰ عَنكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ...» (سوره بقره/آیه 120)
اعضاء محترم مجمع عمومی، مرتبطین گرامی و مبلغین ارجمند مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام)

ضمن قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان و سروران گرامی، اکنون در آستانه جمعه‌‌ای دیگر از جمعه‌های به یادماندنی آخر ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی قرار داریم که از سوی معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان ‌اللَّه‌ تعالی علیه) روز قدس نامیده شد؛ همان لیلةالقدر تاریخ اسلام که تا مطلع الفجرِ نجات همه ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، باید با حفظ بیداری و هوشیاری خویش دست از تلاش مجاهدانه و وحدت محور برنداشته، همچون همیشه، تکلیف الهی و انسانی خود را ادا کنیم و با آرمان مقدس فلسطین و مردم مظلوم غزه تجدید میثاق نماییم.

در این شرایط فوق العاده حساس تاریخی و تحولات اخیر جهان اسلام که رژیم صهیونیستی در سایه تبلیغات منحرف‌کننده رسانه‌های مزدور غرب با ادامه شهرک‌سازی در اراضی اشغالی، فشار مستمر و سخت‌گیری بر زندانیان مظلوم و بی دفاع فلسطینی، اهداف ظالمانه خود را به پیش می برد و به آتش حوادث منطقه دامن می‌زند،  وحدت و همبستگی جزء به جزء امت اسلام در قبال توطئه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها و همچنین مقابله سدید و محکومیت  شدید با عادی‌سازی روابط رژیم‌های مرتجع عربی،‌ به ویژه رژیم خودکامه آل‌سعود با رژیم منحوس اسرائیل ضرورتی بس مهم، حیاتی و اجتناب‌ناپذیر است.

مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم السلام) از کلیه مسلمانان و آزادگان جهان، به ویژه تمامی پیروان اهل بیت (علیهم السلام) و از فرداً فرد اعضاء و مرتبطین در گوشه و کنار جهان درخواست می‌کند:

1.  در روز جهانی قدس امسال نیز مانند همیشه با حضور یکپارچه‌ و گسترده­ی خود در خیابان‌ها و راهپیمایی و تظاهرات باشکوه، صدای رسا و فریاد رعدگون خود را به گوش جهانیان برسانند و تکرار کنند که امت امام خمینی «رحمة الله علیه» عظیم، همواره خصم دشمنان ظالم و در کنار ملت مظلوم فلسطین و سایر مظلومان عالم از مسلمانان و مردم مظلوم میانمار و افغانستان و پاکستان گرفته تا مردم مظلوم بحرین و عربستان و یمن و عراق و سوریه و نیجریه و سایر مظلومان جهان خواهد بود.

2. اقدامات خائنانه و جنایات رژیم اشغالگر قدس را با برگزاری تظاهرات، راهپیمایی و سخنرانی در مقابل سفارت اسرائیل در کشورهای مختلف، همچنین با تهیه طومار و سایر فعالیت‌های اعتراض‌آمیز به اشدّ وجه محکوم نمایند.

3. ایجاد اختلافات داخلی و مذهبی و همچنین فتنه‌انگیزی آمریکا، اسرائیل و شیخ‌نشینان سعودی و مزدوران‌شان را به همراه سیاست‌های شوم استکبار جهانی و ناتوی عربی در کشورهای اسلامی، با درج مقالات و انعکاس رسانه‌ای در سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبیین و به شدت محکوم کنند.

4.جنایات وحشیانه و افراطی وهابیت تکفیری- تروریستی از شرق تا غرب عالم را با محکومیت شدیداللّحن و اعتراض شدید خویش پاسخ دهند؛ زیرا بدون تردید این مقابله جهانی بسان موشک های ویرانگر و هشدارانگیز  اخیر ج.ا.ایران به سوی داعشی‌های تکفیری - تروریستی، ضربه محکم و رعب‌آوری نیز بر پیکره رژیم غاصب و اشغالگر قدس شریف خواهد زد تا صدایش را سایر دشمنان زبون و هم‌پیمانان خوار و ذلیلش هم بشنوند.

پیشاپیش ضمن تأکید جدی بر انجام فعالیت‌های فوق‌الذکر از شما سروران ارجمند به خاطر انعکاس به موقع اقدامات انجام‌شده به مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم السلام) تقدیر و تشکر می‌نماییم.                    

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»
مجمع  جهانی  اهل  بیت  (علیهم  السلام)
25 رمضان المبارک  1438 ه ق، مطابق با 20 ژوئن 2017 م


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین