عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
رييس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر گفت: تيم پزشكي هلال براي بررسي بيمارستان‌ها و تجهيزات آنها در مكه و مدينه، 9 شوال 13 تير ماه به عربستان اعزام مي‌شوند.
عقیق:دكتر سيدعلي مرعشي در گفت‌وگو با ايسنا، در مورد آخرين اقدامات مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر براي حج امسال، اظهار كرد: پزشكاني كه قرار است معاينه‌كننده حجاج باشند در استان‌هاي مختلف مشخص شده و به كاروان‌ها معرفي شده‌اند. مديران كاروان‌ها نيز از ميان اين پزشكان تعدادي را انتخاب مي‌كنند؛ البته در اين بين انصرافي هم داريم كه مرتب پزشكان جايگزين خواهند شد.

رييس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در مورد تأمين دارو براي حج امسال نيز گفت: خريد داروها تقريبا انجام شده است و بنا داريم بخشي از داروها از جمله سرم و شربت‌ها را به دليل حجم و وزني كه دارند در عربستان سعودي خريداري كنيم و به دنبال بستن قرارداد با آنها هستيم.

وي اضافه كرد: بيمارستانهاي ما در مكه و مدينه همان ساختمان‌ قبلي است كه قراردادش را امضاء كرده‌ايم و تيم راه‌اندازي بيمارستان براي بررسي‌هاي بيشتر 9 شوال(13 تير ماه) به عربستان اعزام مي‌شوند تا از تاسيسات و تجهيزات بازبيني كنند.

دكتر مرعشي در مورد واكسيناسيون حجاج عنوان كرد: واكسن‌ها به تعداد كافي تهيه شده و پس از تشكيل جلسات كاروان‌ها تا دو هفته مانده به اعزام تزريق خواهند شد.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین