عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۶۹۰
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
با انتشار بیانیه‌ای از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح شد؛
سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با انتشار بیانیه‌ای‌، خواستار برگزاری شکوهمند و مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.
عقیق:به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با انتشار بیانیه‌ای با دعوت از آحاد مختلف مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، خواستار برگزاری شکوهمند و مشارکت گسترده آحاد مختلف مردم در راهپیمایی این روز جهانی در سراسر ایران اسلامی و جهان اسلام شد.

در بخشی از بیانیه این سازمان که به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شده ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم، گروه‌های سیاسی، اصناف، فرهنگیان، استادان، فرهیختگان، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و قاطبه ملت ایران برای شرکت گسترده و حضور منسجم و یکپارچه در تظاهرات روز جهانی قدس، آمده است:

ملت مسلمان ایران با این حضور حماسی؛ بار دیگر عزم جزم خویش را برای آزاد سازی اولین قبله گاه مسلمین جهان از یوغ اسارت صهیونیست‌های اشغالگر ونابودی صهیونیسم بین الملل همانگونه که در فرمایشات ولی امر مسلمین هم آمده است به نمایش خواهند گذاشت .


در این بیانیه تاکید شده است: مسئله قدس با وجود همه دسایس و شیطنت‌ها و طراحی گروه‌های تکفیری و داعشی برای درگیری، اختلاف و انحراف اذهان ملت‌های مسلمان، همچنان مسئله اول جهان اسلام است و این روز در واقع، روز تجلی دفاع از آزادی و اعاده حقوق ملت فلسطين، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنيای اسلام و روز فریاد رسای امت اسلامی برای رهایی از شر مستکبران جهان و رژیم منحوس اشغالگر قدس است.


در این بیانیه تاکید شده است: ملت مسلمان ايران همواره در همه برهه ها و در همه صحنه ها روحیه آزادی‌خواهی، عدالت طلبی‌ و ظلم‌ستیزی و کمک به مظلومان را در جهان به معرض نمايش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت‌های مظلوم و ستمديده را در سرلوحه آرمان‌های آزادی‌خواهانه خویش قرار داده است.


در بیانیه سازمان اوقاف، از ادارات اوقاف سراسر کشور ، اصحاب وقف ، متولیان موقوفات و خادمان و هیئت های امناء امامزادگان و بقاع متبرکه و جامعه قرآنی کشوراز عموم مردم روزه دار و مؤمن ایران اسلامی برای حضور به هم فشرده در صفوف نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و راهپیمایی روز جهانی قدس و تظاهرات میلیونی این جمعه حماسی در سراسر ایران اسلامی دعوت به عمل آمده است.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین