عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۱
آیت الله اعرافی با محکوم نمودن جنایت تروریستی در تهران:
مدیر حوزه های علمیه در پیامی، ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان بی گناه تصریح کرد: کشتن گروهی از مردم عادی و بیگناه، نشان از اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی این واقعه شوم، آمریکا واسرائیل وحامیان این گروه‌ها در منطقه دارد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگویی از یزد با تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزانشان در حادثه تروریستی روز گذشته در تهران به شهادت رسیدند و همچنین آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حوادث ، حمله تروریستی به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه تروریست ها از قبل از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم بودند، افزود: هدف اصلی آنها از اقدامات غیرانسانی برهم زدن آرامش داخلی کشور و همچنین حضور نیافتن مردم در پای صندوق های رای بود که مردم بصیر ایران با حضور بیش از 40میلیونی خود در این عرصه حساس، مشت محکم بردهان یاوه گویان زدند و آنها را مانند سال های بعد از انقلاب مایوس ساختند.

وی خاطر نشان کرد: مردم انقلابی ایران همواره نشان داده اند که به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند و در این راه خون های بسیاری را مانند هشت سال دفاع مقدس داده اند و موجبات شکست دشمنان نظام وانقلاب را فراهم آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس، تصریح کرد: پس از این که تروریست ها در زمان انتخابات برای ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در کشور با شکست مواجه شدند و از همه مهمتر  در سوریه و عراق نیز با شجاعت و دلاوری مدافعان حرم ضربه سنگینی خوردند، اقدام به انجام این حمله تروریستی کردند که با اقدام سریع و شجاعانه نیروهای امنیتی، آرامش در بین مردم حاکم شد.

مدیر حوزه علمیه یزد، حوادث تروریستی روز گذشته تهران را زنگ خطر و تلنگری برای مسئولین کشور دانست و گفت: این که مقام معظم رهبری می فرمایند دفاع از کشور باید در بیرون از مرزها انجام شود، یک واقعیت انکار ناپذیر است و این حمله تروریستی اهمیت کار مدافعان حرم را صدچندان کرد و به خود افتخار کنیم که چنین جوانان غیوری در جمهوری اسلامی ایران در حال پرورش هستند.  

وی با اشاره به اینکه امروزه امنیت کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم ، خاطر نشان کرد: دشمن همیشه بیدار و منتظر کوچکترین لغزش در کشور است تا اهداف شوم خود را اجرا کند و روز گذشته اهمیت کار مدافعان حرم به چشم خود دیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین شمس در پاسخ به عده ای که اهمیتی برای مدافعان حرم قائل نیستند و معقتدند که این مردان ایثارگر کار خاصی انجام نمی دهند ، گفت: این که افرادی کار این دلاور مردان بی ادعا را بی اهمیت می پندارند، تفکری غلط و اشتباه است و توجه به مدافعان حرم و نیروهای امنیتی در کشور بسیار ضروری است، زیرا اگر مدافعان حرم و سربازان گمنام امام زمان(عج)نبودند اکنون جنگ در داخل کشور بود و حمله تروریستی روز گذشته در تهران نمونه ای از این اقدامات شوم دشمنان نظام و انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه یزد در پایان به تجمع روز گذشته مردم در اطراف مجلس و حرم مطهر امام راحل اشاره و اظهار داشت: مردم در این گونه موارد باید برای انجام هرچه بهتر عملیات با نیروهای امنیتی همکاری داشته باشند و در یک مکان تجمع نکنند، چون بسیاری از گروه های تروریستی از این تجمع استفاده می کنند و کار اصلی خود را به پیش می برند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین