عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
نرم‌افزار موبایلی «حق‌الناس» با حضور مدیر محتوایی و مدیر فنی این نرم‌افزار رونمایی شد.
عقیق:نرم‌افزار موبایلی «حق‌الناس» امروز با حضور عوامل اجرایی و طراح این نرم‌افزار در محل باشگاه خبرنگاران پویا رونمایی شد.

محمدوحید نسیمی، مدیر محتوایی نرم‌افزار «حق‌الناس» درباره اهداف طراحی این نرم‌افزار گفت: برای تولید این نرم‌افزار انگیزه‌ای شخصی در کار بود. احساس کردیم یکی از موضوعات مهمی که تمام افراد جامعه به آن مبتلا هستند، مسأله حق‌الناس است؛ بنابراین در مرحله اول شروع به جمع‌آوری احادیثی در این موضوع کردیم و در این راه از مشاوران مذهبی بهره گرفتیم.

وی با اشاره به برخی موضوعات مرتبط با حق‌الناس که در این نرم‌افزار استفاده شده است، اظهار کرد: محتوای نرم‌افزار ‌«حق‌الناس» را در چند دسته قرار دادیم که مهم‌ترین آنها شامل قول و قرارها، بدهی‌ها، خسارات زمانی و ... است.

عباس سورانی، طراح این نرم‌افزار درباره ساز و کارهای اجرای نرم‌افزار گفت: نرم‌افزار به صورت هوشمند طراحی شده است طوری که وقتی شما به کسی قول می‌دهید، می‌توانید تاریخ آن را ضبط کنید و نرم‌افزار نیز سر موعد به شما هشدار می‌دهد تا برای شما یادآوری شود. به این ترتیب بسیاری از دغدغه‌های ذهنی‌تان با این شیوه یادآوری از بین می‌رود. 

به گزارش تسنیم، نرم‌افزار «حق‌الناس» کاری از گروه نرم‌افزاری «نوید کیفیت» است. این نرم‌افزار طوری طراحی شده است که پایین‌ترین ورژن‌های گوشی‌های اندروید قابلیت بارگزاری آن را داشته باشند. این نرم‌افزار هوشمند خاصیت دریافت، ارزیابی و ارائه نمودار اعمال را دارد که به مدت 5 سال کار محتوا و طراحی آن به طول انجامیده است.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین