عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
ماشاءالله عابدی:
مداح و پیرغلام اهل بیت(ع) با اشاره به از دست دادن شخصیت‌های بزرگی همچون حجت‌الاسلام و المسلمین پهلوانی تهرانی گفت: فقدان چنین افرادی یک خسارت و شکاف بزرگ برای جامعه اسلامی محسوب می‌شود و خیلی سخت می‌شود جای این بزرگواران را پر کرد.
عقیق:«حاج ماشاءالله عابدی» مداح و پیرغلام اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره شخصیت مرحوم پهلوانی اظهار کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسن پهلوانی تهرانی یکی از اولیای برجسته خدا، بسیار فاضل و عالم بود. برادر ایشان نیز مرحوم سعادت‌پرور در زمره این عالمان به شمار می‌رفت که چندین جلد کتاب در شرح دعاهای مختلف ائمه معصومین (ع) نیز تألیف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بنده توفیق داشتم یک مرتبه خدمت این عالم ربانی رسیدم، ایشان بسیار کم سخن بود و این موضوع باعث تعجب همگان شده بود. بنده بارها تلاش کردم که باز هم به خدمت ایشان برسم، اما به جهت کسالتی که داشتند، توفیق دیدار حاصل نشد.

این مداح و پیرغلام اهل بیت(ع) گفت: گمان می‌کنم کسانی که توفیق داشتند و در مراسم تشییع ایشان شرکت کردند، توفیق و فیض عظیمی را بردند. ایشان اکنون که از دنیا رفتند، دستشان بازتر است و امیدواریم با دعاهایشان بیش از پیش بهره‌ ببریم.

عابدی با تأکید بر اینکه اولیای الهی گمنام هستند و حجت‌الاسلام و المسلمین پهلوانی مصداق بارز این امر است، یادآور شد: ایشان کسی بود که نمی‌خواست شناخته شود، نه تنها عموم مردم ایشان را نمی‌شناخت، بلکه اهالی محلشان نیز آنطور که باید و شاید از او شناخت نداشتند.

وی با اشاره به دیدار ایشان با مقام معظم رهبری نیز گفت: در خاطرم هست که مقام معظم رهبری تمایل داشتند ایشان را زیارت کنند، وقتی ایشان به خدمت مقام معظم رهبری می‌رسید، رهبری بسیار خرسند می‌شد که این نشان از مقام و جایگاه والای ایشان است.

عابدی درباره از دست دادن شخصیت‌های بزرگی همچون حجت‌الاسلام و المسلمین پهلوانی، آیت‌الله مجتهدی، آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی، آیت‌‌الله حق شناس و ... تأکید کرد: از دست دادن چنین افرادی یک خسارت و شکاف بزرگ برای جامعه اسلامی محسوب می‌شود و خیلی سخت می‌شود جای این بزرگواران را پر کرد. آنچه آرامش‌بخش است، این است که خداوند چنین تقدیر کرد تا چنین اشخاصی در دوره‌هایی از زمان وجود داشته باشند و در دوره‌هایی نیز از دنیا بروند، خودش هر که را بخواهد می‌برد و هرکه را بخواهد می‌آورد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین