عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
مراسم و محافل قرآنی رمضانی نیز بصورت زنده از شبکه جهانی ثامن بطور کامل پخش خواهد شد که این ارتباط از کربلای معلی ، مشهد مقدس ، نجف اشراف ، کاظمین و شهر مقدس قم خواهد بود .

عقیق: به گفته مدیرشبکه جهانی و مجموعه رسانه ای ثامن، پخش روزانه سخنرانی مذهبی، مداحی ، مستندهای ، نماهنگ و ویدئو کلیپ های مرتبط با موضوع رمضان از جمله ویژه برنامه های پیش بینی شده برای پخش در ایام است.

آغاز پخش شبکه جهانی ثامن برروی یاهست

به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی ثامن، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 1438 ، این شبکه بین المللی بر روی ماهواره یاهست با فرکانس 12719 قرار گرفت.

 

علیرضا معاونیان مدیرشبکه جهانی و مجموعه رسانه ای ثامن با اعلام این خبر افزود: در ماه ضیافت الهی ، از صبح تا ساعات پایانی سحر ، برنامه های متنوعی تولید و تهیه شده است که این برنامه ها  از جمله سخنرانی های  مذهبی آیت الله ضیاء آبادی ، حجت الاسلام والمسلمین استاد انصاریان ،  حجت الاسلام والمسلمین استاد معاونیان ،  حجت الاسلام والمسلمین علوی تهرانی و... در ساعت های مختلف از این شبکه ماهواره ای پخش خواهد شد .  مدیر شبکه جهانی ثامن اظهار داشت : ویژه برنامه های اذان مغرب و افطار تحت عنوان لحظه های افطاری و نخ سفید ویژه سحرهای ماه مبارک رمضان  نیز هر روز روی آنتن می رود.

 

همچنین وی  عنوان کرد: هر روز در  ساعت های  4/30 ، 10/30 و 14/45 بوقت تهران ترتیل خوانی قرآن کریم بصورت زنده از حرم مطهر رضوی و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها پخش می شود.

 

مدیر شبکه جهانی ثامن تصریح کرد: هر روز  ساعت  8  صبح  برنامه وزین وهابیت در آئینه کتاب را خواهیم داشت.

 

وی افزود :  مراسم و محافل قرآنی رمضانی  نیز بصورت زنده از شبکه جهانی ثامن  بطور کامل پخش خواهد شد که این ارتباط از کربلای معلی ، مشهد مقدس ، نجف اشراف ، کاظمین و شهر مقدس قم خواهد بود .

 

 همچنین شبکه جهانی ثامن در شب های قدر  ویژه برنامه های زنده را از اعتاب مقدسه پوشش خواهد داد.

 

علیرضا معاونیان مدیر شبکه جهانی ثامن در پایان گفت: طبق روال هرساله ، در شب و  روز دهم ماه مبارک رمضان همزمان با وفات حضرت خدیجه کبری علیها السلام ویژه برنامه های خاصی از شبکه ثامن پخش خواهد شد .

 

شایان ذکر است شبکه جهانی ثامن از تاریخ 8/8/1388 با هدف نشر معارف رضوی در حال فعالیت و همینک بر روی ماهواره های W3A 11345  و (12719)  Yahsat-1A در حال پخش می باشد  و عضو رسمی  اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی است .

 

بدیهی است پخش این شبکه معارف رضوی از ابتدای سال جاری بدلیل مشکلات مالی برروی ماهوراه هاتبرد متوقف شده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های این شبکه تلویزیونی می توانید به نشانی اینترنتی saamen.tv مراجعه نمائید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین