عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۷۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
نامه سرگشاده حجت الاسلام دکتر سید امیر عبدالملکی به رئیس جمهور منتخب
منتسبين به شما و ستادهاي انتخاباتي جنابعالي به وضوع به محضر ملك پاسبان و قدسي امام معصوم توهين نمودند و مجاهدت هاي خالصانه مدافعان حرم را در عين نمك نشناسي نقد نموده و به سخره گرفتند
عقیق: در پی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، حجت الاسلام دکتر  سید امیر عبدالملکی از وعاظ مطرح تهران نامه ای سرگشاده را خطاب به رئییس جمهور منتخب منتشر کرد:

 السلام علي من اتبع الهدي

 شخصی از حضرت امام صادق(ع) پرسید: بین دو حاکم در تردیدم چه کنم؟

امام(ع) فرمودند : عادل، صادق، فقیه و با تقواترین را انتخاب کن و اگر به تشخیص نرسیدی ببین افراد متدین به کدام متمایلند؟

و اگر باز نفهمیدی بنگر مخالفان آیین ما کدام را بیشتر می پسندد او را کنار بگذار و ببین کدام بیشتر خشمگین شان میکند او را برگزین. (اصول کافی جلد 1 ص 68)

 

امروز كه پيام تشكر جناب آقاي روحاني را از سيد محمد خاتمي كه فتنه گران و دشمنان قسم خورده انقلاب او را در كنار كروبي و ميرحسين ها پدر معنوي خود ميدانند و رهبر معظم انقلاب وي را باغي انقلاب ميدانند در اولين بيانيه پس از انتخابات ديدم به خود و همفكرانم در ثبوت قدم در مسيري كه در پيش گرفته ايم و انتخاب مان در تعيين مصداق اصلح يعني حضرت آيت الله سيد ابراهيم رئيسي ، بيش از پيش اميدوار شدم

معمار كبير انقلاب امام فقيدمان فرمود : (هرگاه برای انتخاب افراد برای نظام جمهوری اسلامی دچار شکّ و تردید شدید ببینید دشمنان ما از کدامشان تعریف میکنند و با کدام فرد دشمنی دارند.این بهترین معیار انتخاب است .)

امروز متوجه شديم چرا گروهك گمراه منافقين و جيره خواران آمريكا و اسرائيل و روباه پير استعمار يعني انگلستان در شبكه هاي ضد انقلاب به وضوح از جريان همفكران شما حمايت ميكرده و مي كنند.

تعيين رنگ سازماني لباسهاي منافقين ملعون به رنگ سبز در سال ٨٨ و رنگ بنفش در سال ٩٦ گواهي واضح بود بر اين ادعا

راستي امروز چقدر جاي شهيد آيت ها و ديالمه ها و شهيد چمران ها خاليست كه در كوران و تند باد هاي ابتداي انقلاب انحرافات و تند روي هاي افراطي امثال ميرحسين موسوي ها و... ! امثالهم را به درستي تشخيص دادند و بهاي اين بصيرت را با حذف ظاهري و شهادت پرداختند.

آقاي روحاني فراموش نكنيد كه امروز شما با راي همان بي سواد ها و رعايايي كه به زعم تفكرات امثالكم بدنبال يك گوني سيب زميني و برنج و نيز شهرستاني هاي فاقد شعور سياسي ! و كارگران معادن و کارگران بیکار شده ی ارج و داروگر و قند ورامین و چرم خاورمیانه و کاشی و سرامیک و نساجی و آزمایش و فولاد سهند و روغن نباتی قو  و ایران چوب و.... انتخاب گشتيد و مفهوم آزادي بيان حقيقي همين است كه در چهار چوب انقلاب هر عقيده اي ابراز گردد و انتخاب جنابعالي شاهدي است بر اين مدعا

سكوت توام با متانت اصحاب حقيقي انقلاب و توحش ياران منسوب به فتنه گران، نمايانگر اسلام رحماني است  نه تفكراتي كه حاصل آن اعدام در نماز جمعه و فرو كردن پونز در پيشاني مردم بود

در ايدئولوژي ما عرصه انتخابات همواره مبين و نشان دهنده باطن اشخاص بوده و در اين بين انحرافات و بي بصيرتي اشخاصي كه انتخابات را ميداني براي تسويه حسابهاي شخصي و حزبي خود ميدانستند متجلي ميگردد . منتسبين به شما و ستادهاي انتخاباتي جنابعالي به وضوع به محضر ملك پاسبان و قدسي امام معصوم توهين نمودند و مجاهدت هاي خالصانه مدافعان حرم را در عين نمك نشناسي نقد نموده و به سخره گرفتند و باز هم تفاسير غلط شما در باب اسلام رحماني به كمك شان آمد و تا اين لحظه شاهد هيچ برائتي از جانب شما از امثال كرباسچي ها نبوديم . فراموش نكنيد كه آرامش امروز جامعه اي كه در كمال امنيت انتخابات منجر به پيروزي شما در آن برگزار گرديده مرهون جانفشاني هاي همين مدافعان بي ادعاي حرم و حريم اسلام ناب محمدي است.

 

عبرت هاي تاريخ را بخاطر بياوريم . معاویه توانست با نیرنگ علی(ع) را که برترین خلایق عالم بود محدود کند و مردم را از هدایت و معرفت نسبت به او باز دارد و اگر  با علی می ماندند از دنیا هم بیشتر نصیبشان می شد و سپس فرزندش حسن(ع) را محصور کند و یارانش را از دورش بپراکند و فرزندش یزید، حسین(ع) را تنها سازد و با 72 نفری که همراهش بودند پرپر کند اما نیرنگ، دروغ و تزویر دوره عمرش کوتاه است و بهره اش اندک.

... و تاریخ تکرار میشود اما یاران حسین(ع) هرگز از راهی که انتخاب کردند پشیمان نخواهند شد! حتی اگر 1400 سال بعد باشد.

 

امروز برخي ، ما متدينين و مستضعفان و فرزندان تفكر حضرت روح الله را بازنده اين انتخابات ميدانند غافل از اينكه پير جماران  در پیام تاريخي خود درپی شکست عملیات بدر اينگونه به ما آموخت كه :

"چون گزارش دادند که بعضی ها ناراحت هستند میخواستم این مسئله را بگویم كه این جای نگرانی نیست. البته من برای شهدا و شما دعا میکنم ولی باید همه بدانیم که ما تابع اراده خدا هستیم، ما از ائمه كه بالاتر نیستیم. آنها هم در ظاهر بعضی از وقتها موفق نبودند.... ما كه نسبت به مقام اینها چیزی نیستیم. عمده مشیت خداوند است كه هرچه بخواهد همان خوب است و چون عسل شیرین. هم باید با آغوش باز پذیرای آنچه او میخواهد باشیم. از هیچ چیز نگران نباشید. محکم باشید و از هم اكنون به فكر عملیات بعد باشید. و مطمئن باشید که پیروزید. امروز هم پیروز هستید. اگر كار برای خدا باشد كه شكست ندارد"

 

ما فرزندان خيبريم كه مقتدايمان شهيد همت ميفرمود : (برای اینکه خدا لطفش و رحمتش و آمرزشش شامل حال ما باشد باید اخلاص داشته باشیم و برای اینکه ما اخلاص داشته باشیم سرمایه می خواهد که از همه چيزمان بگذریم و برای اینکه از همه چیزمان بگذریم باید شبانه روز دل و وجود و همه چیزمان با خدا باشد . انقدر پاک باشیم که خدا کلا از ما راضی باشد .قدم برمی داریم برای رضای خدا ، قلم بر می داریم روی کاغذ برای رضای خدا ، حرف می زنیم برای رضای خدا ، شعار می دیم برای رضای خدا ، می جنگیم برای رضای خدا ، همه چیز همه چیز همه چیز خاص خدا باشد.

که اگر شد پیروزی نزدیک است …

چه بکشیم چه کشته شويم که اگر چنین باشد پیروزیم و هیچ ناراحتی نداریم و شکست معنا ندارد .)

 

در كمال افتخار امروز ما خود را پيروز عرصه انتخابات ميدانيم كه زير بنايي ترين و اصلي ترين شاخصه انتخاب را بصيرت ميدانيم كه فرمانده مان شهيد باقري ميفرمود : شكست وقتي است كه ما وظيفه مان را انجام ندهيم

پيروز حقيقي اين عرصه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي الامام خامنه اي (مد ظله العالي) بود كه به اقرار دوست و دشمن با تدابير و منويات پدرانه اش جذب حداكثري نمود و همه اقشار جامعه حتي منتقدين را هم به پاي صندوق ها آورد .

پيروز حقيقي اين انتخابات ملت شريف ايران بودند نه حزب و گروهي خاص.

 

ضمن تبريك به رهبر معظم انقلاب و امت شهيد پرور بالاخص خانواده محترم شهدا و شهداي مدافع حرم كه آرامش و جمهوريت امروز مان مديون ايثارگري هاي خالصانه آنهاست خودم و رئيس جمهور منتخب اين عرصه را به قدرداني از اين امت شريف و تقوي دعوت ميكنم.

 

جناب روحاني

اگر ادعاي بصيرت و دغدغه خدمت داريد بسم الله

این شما

و این خدا

و این خون شهدای نظام.

مراقب باشیم پایمال کنندهٔ خون شهداء نباشيم

مراقب باشیم شرمندهٔ شهداء نشويم

 

و در پايان سخني با همقطاران خويش:

سيد شهيدان اهل قلم شهيد سيد مرتضي آويني ميفرمود : ( اگر بنا بود ما معيارهاي روز را بپذيريم ، ديگر چه داعيه اي بود كه خود را به رنج انقلاب و جنگ دچار كنيم ؟ جنگ را بر ما تحميل كردند تا اين فكر تازه را به بند كشند و نتوانستند)

 

رفيق من ؛ جهاد همچنان براي ما ادامه دارد . راه من و تو از كربلا ميگذرد . بی شک هدایت و دستگیری الهی، راههای امن و سلامت را به مؤمنان تلاشگر نشان خواهد داد: «و الّذین جاهدوا فینا لنهدینّهم سبلنا...»

 

كمترين خادم آستان اهل البيت عليهم السلام

دكتر سيد امير عبدالملكي

شنبه ٣٠ ارديبهشت ١٣٩٦


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
2
1
سید خدا ، بزرگوار ، سادات ، روحانی کجاست گوش بده
موسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
2
1
من که دلم سخت گرفته است............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
0
خیبر نام قلعه ای بوده متعلق به یهودیان مدینه . بنا بر این
خوب نیست گفته شود ما فرزندان خیبریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
عزیز برادر منظور عملیات خیبر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
بهتره خودتو نصحیت کنی دکتر
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین