عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۷۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
آیت‌الله محمدی گلپایگانی:
یقینا در روز مبادا آن زمانی که هیچ کس کاری برای آدم انجام نمی‌دهد همین امیرالمومنین(ع) و خاندان پاک او دست انسان را خواهند گرفت.
عقیق:آیت‌الله محمدی گلپایگانی در حاشیه مراسم رونمایی از لوسترهای صحن حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حدود دو هفته قبل و در ایام مبعث در کربلا و نجف حضور یافتم و توفیق بازدید از حرم حضرت زهرا(س) ر اداشت که البته سال گذشته نیز بازدیدی از این صحن انجام داده بودیم اما در مقایسه نسبت به فعالیتهای انجام گرفته تغییرات بنیادینی را ملاحظه کردیم.
وی افزود: ساخت و ساز در صحن حضرت زهرا(س) نسبت به سال گذشته پیشرفت بسیاری داشته و این مهم قابل تحسین است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ماندگارترین و پربرکت‌ترین عمل برای تقرب به خدا خدمت به اهل‌بیت(ع) است. چرا که یک سرمایه غیر از عبادات وجود دارد و آن هم محبت به امیرالمومنین(ع) و خاندان ایشان است.
آیت‌الله محمدی گلپایگانی بازسازی عتبات عالیات را یکی از راه‌های ابراز ارادت به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و گفت: یقینا در روز مبادا اهل‌بیت(ع) دست کسانی را که در این باره قدم برداشته‌اند خواهند گرفت.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که در صحن حضرت زهرا(س) فعالیت دارند با وضو و با تقرب به اهل‌بیت(ع) به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و اخلاص در عمل آنها موج می‌زند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار کرد: یقینا در روز مبادا آن زمانی که هیچ کس کاری برای آدم انجام نمی‌دهد همین امیرالمومنین(ع) و خاندان پاک او دست انسان را خواهند گرفت.
آیت‌الله محمدی گلپایگانی افزود: قطعا این دستگیری نسبت به آنهایی که خدماتی را برای اهل‌بیت(ع) انجام داده‌اند قابل توجه خواهد بود.
وی گفت:‌امیدواریم این عمل خیر انجام گرفته در عتبات عالیات که یادگاری محسوب می‌شود تا قرنها باقی بماند و آثار خیر و ثوابش برای ستاد بازسازی عتبات عالیات نوشته شود، چرا که تمامی خادمان فعالیت‌کننده در ستاد بازسازی عتبات عالیات در ثواب زائران شریک هستند.
منبع:دعبل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین