عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
مدير كل تبليغات اسلامي يزد
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد‌ با بیان اینکه هدف از تشکیل هیات و عزاداری تنها نوحه، شعر و سبک نیست، اظهار كرد: هدف از عزاداری باید احیاء و اجرای دستورات دین در پرتو حکومت اسلامی باشد.
عقیق:حجت الاسلام «سید محمد شریف حسینی کوهستانی» در نخستین جلسه شورای هیات مذهبی استان که با حضور اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مطهری، گفت: خدمتی که شهید مطهری به هیئات، مداحان و روضه‌خوانان کرده، بسیار ارزشمند و بزرگ است .
وی افزود: پیش از انقلاب، بسیاری از امام حسین (ع) به عنوان حسین مظلوم یاد می‌کردند، اما امام حسین(ع) در عین مظلومیت، حرکت و فریادش در همه جهان طنین‌انداز شد و حماسه‌ای عظیم را رقم زد .
حسینی کوهستانی با بیان این که هدف از تشکیل هیئت و عزاداری تنها نوحه، شعر و سبک نیست، اظهار كرد: هدف از عزاداری باید احیاء و اجرای دستورات دین در پرتو حکومت اسلامی باشد .
وی تصریح کرد: اگر ما معتقد به عشق و محبت به خداوند متعال و اهل بیت(ع) هستیم، باید در عمل هم از آن‌ها اطاعت کنیم .
حسینی کوهستانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی، گفت: احیاء سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از مهمترین رسالت‌های هیات مذهبی است .
وي با بیان این که معیارهای مختلفی برای موفقیت یک هیات وجود دارد، افزود: قطعاً روزی که اعضای هیات از نظر رفتار و کردار تغییر کنند، بدانید که هیات به موفقیت رسیده است .
مدیر کل تبیغات اسلامی استان عنوان كرد: مسئولان، ائمه جماعت و مداحان هیات‌ها، توجه داشته باشند که هدف نهایی عزاداری متعالی شدن به اخلاق الهی و اهل بیت(ع) باشد.
منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین