عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
بررسی دلایل کوچک شدن خانواده‌های ایرانی و آسیب‌های آن؛
شماره جدید مجله همشهری آیه منتشر شد.
عقیق:پنجاه و نهمين شماره همشهری آیه منتشر شد. ماهنامه همشهری آیه در شماره جدید خود گزارشی از کوچک شدن خانواده‌های ایرانی با عنوان «تنهای تنهای تنها» تهیه کرده است. این ویژنامه شامل گزارشی از دلایل و آسیب‌های خانواده‌ی کوچک، بررسی تحولات و تغییرات جمعیتی کشور در سه دهه اخیر و گفت‌وگو با دکتر قرایی مقدم، جامعه‌شناس که بی‌علاقگی جوانان به داشتن فرزند را نتیجه تربیت نادرست می داند است.



در بخش دیگر این ماهنامه به زندگی پربرکت آيت‌الله سيدمهدي ابن الرضا خوانساري که چهارم فروردین 1396 رحلت کرد در گفت‌وگو با فرزند ایشان، شيخ حسين انصاريان و شاگردان پرداخته شده است.

همچنین همشهری آیه به مناسبت نیمه‌ شعبان پرونده‌ای درباره‌ی اینکه چرا منتظر ظهور امام زمان (عج) نيستيم و سبک زندگی مهدوی در جامعه‌ی ما جاری نیست با عنوان «آقا ببخش! کمتر دلم تنگ می‌شود» تهیه کرده است. در این پرونده نیز حجت‌الاسلام دكتر جواد جعفري، حجت الاسلام ياسر آيين، دكتر سيدعليرضا سجادپور از دلایل طولانی شدن غیبت و فوايد اميد به ظهور در زندگي فردي و اجتماعي می‌گویند.

شماره اردیبهشت ماه همشهری آیه گفت و گوهای ویژه خود را نیز به حجت الاسلام يحيي جهانگيري سهروردي فعال‌ترين روحاني فضاي مجازي و علي اصحابي خواننده‌ي پاپ که آثار مذهبی هم دارد، اختصاص داده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین