عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۳
مدیر انتشارات وزیر گفت: در سال ۹۵، ۷۲ جلد عنوان کتاب با نام «قصه های عاشورا» که روایتگر پای مردی ۷۲ شهید کربلا است را چاپ کردیم.
عقیق:مدیر انتشارات «وزیر» در گفتگویی درباره‌ی تازه‌های نشر این انتشارات گفت: در سال 95، 72 جلد عنوان کتاب با نام «قصه های عاشورا» که روایتگر پای مردی 72 شهید کربلا است را چاپ کردیم. این کتاب ها در آبان ماه 95 و همزمان با ایام محرم به ظهور رسید و با کمک مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی شد. این کتاب اکنون برای اولین بار در نمایشگاه سال 1396 در اختیار علاقه مندان قرار داده می‌شود. این کتاب 72 جلدی چیزی در حدود 11 سال به طول انجامید که زحمات بسیار نویسنده این کتاب را با خود به همراه داشت. هم چنین ما این کتاب را به بیت مقام معظم رهبری تقدیم کرده ایم و امیدواریم بتوانیم تقریض رهبری را نیز دریافت نماییم. در این جا باید گفت که حامی مالی این کتاب شرکت ترنج می باشد که خود از زیر مجموعه های مجمع ناشران انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی ادامه داد: این کتاب با استقبال بسیار خوبی در نمایشگاه های استان ها مواجه شد. این کتاب از آن جایی که اسم آقا اباعبدالله حسین زیبنده آن بود، بسیار متفاوت با بقیه کتاب ها شد. از آن جایی که ما بر روی ادبیات دینی دست گذاشتیم و این مجموعه 72 جلدی را در باب شهدای کربلا منتشر کردیم، با استقبال خوبی مواجه شدیم. در این انتشارات تلاش داریم تا بر روی ادبیات کهن ایرانی و ادبیات دینی کار کنیم. نویسنده این کتاب، آقای پرویز امینی، یک مجموعه 40 جلدی قصه های حضرت زینب را نیز در دست نوشتن دارد. ایشان از نویسندگان خوش فکر کشور است. علاوه بر این تصویرسازی های این کتابها را نیز آقای فرهاد جمشیدی از تصویرگران خوب کشور انجام می دهد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین