عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
اعلام شد
برنامه هفتگی هیئت انگلیسی‌زبانان مقیم تهران در سال جدید با پردازش به بحث سبک زندگی اسلامی و با عنوان ازدواج از این هفته آغاز می‌شود.

عقیق:حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالله حسینی، مدیر مرکز اسلامی آفریقای  جنوبی در گفت‌وگویی از برگزاری جلسات هفتگی گروه امت (هیئت انگلیسی‌زبانان مقیم تهران) در سال جدید با پردازش به بحث سبک زندگی اسلامی و با عنوان ازدواج از این هفته خبر داد.

وی افزود: این جلسات روزهای پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اشراق مجموعه ایوان شمس واقع در ابتدای بزرگراه کردستان با حضور فرهیختگان ایرانی و خارجی برگزار می‌شود و ورود برای کلیه علاقه‌مندان آشنا به زبان انگلیسی با هر مذهبی آزاد است. 

مدیر مرکز اسلامی آفریقای  جنوبی خاطرنشان کرد: بنده در این جلسات به زبان انگلیسی سبک زندگی اسلامی را تشریح خواهم کرد. ضمن اینکه بررسی جنبه‌های مختلف ازدواج و ارائه راهکارهای منطقی و عملی  برای آن، عنوان سخنرانی این هفته هیئت انگلیسی زبانان مقیم تهران خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی یادآور شد: در پایان هر سخنرانی نیز به مدت نیم ساعت برنامه پرسش و پاسخ در رابطه با موضوع سخنرانی برگزار می‌شود. همچنین سخنرانی‌های انجام شده در این گروه از تلویزیون‌های اسلامی آمریکا و اروپا پخش می‌شود. 

به گزارش تسنیم، طی دو سال گذشته گروهی از این مشتاقان با محوریت مرضیه هاشمی ـ فرهیخته مسلمان شده آمریکایی و از مجریان پر سابقه برنامه‌های انگلیسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ـ محفلی را برای برگزاری دعای کمیل به وجود آورد‌ند. این گروه در ابتدا در دانشگاه مطالعات جهان و بعدها در حسینیه کوچکی به صورت هفتگی گردهم جمع می‌شدند و دعای پر فیض کمیل را قرائت می‌کردند. همچنین برنامه عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) به زبان انگلیسی با حضور انگلیسی‌زبانان مقیم تهران، علاقه‌مندان و دانشجویان زبان انگلیسی از ابتدای دهه اول محرم ـ در دو سال اخیر ـ بعد از نماز مغرب و عشاء تا شب یازدهم محرم برگزار می‌شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با یکی از روش‌های زیر با این گروه ارتباط برقرار کنند:

تلفن:09121483104
کانال تلگرامی: ommahg@
وبسایت: www.ummahgroup.ir
ایمیل: sahose@gmail.com


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین