عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
در ایام مبارک اعیاد شعبانیه و همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) حسینیه شهدای معراج محل برگزاری پیوند آسمانی زوج جوانی شد که علاقه‌مند بودند شهدا شاهد عقد آسمانی‌شان باشند.
عقیق:حسینیه شهدا واقع در معراج شهدای مرکز، محل زیارت عموم مردم و هیئت‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف است. این حسینیه دارای ضریحی در بردارنده شش تابوت پیکر مطهر شهدای گمنام است که در عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند و پیکر آنها طی عملیات‌های تفحص شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف می‌شوند.

این حسینیه که علاوه بر برگزاری مراسم وداع خانواده‌ها با پیکرهای مطهر شهدای مختلف از جمله شهدای مدافع حرم و شهدای تازه تفحص شده است به محلی برای انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری مراسم‌های عزاداری، سخنرانی، افطاری ‌های ماه مبارک رمضان، تجدید میثاق‌های دانشجویی و دانش‌آموزی با شهدا و... نیز تبدیل شده است.

در ایام مبارک اعیاد شعبانیه و همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) حسینیه شهدای معراج محل برگزاری پیوند آسمانی زوج جوانی شد که علاقه‌مند بودند شهدا شاهد عقد آسمانی‌شان باشند. مراسم عقد این زوج روز گذشته 10 اردیبهشت ماه 96 در فضای معنوی معراج شهدا و در جوار پیکر مطهر 6 شهید گمنام برگزار شد.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین