عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۳
در همایش نقش حجاب در استحکام خانواده مطرح شد:
خواهران مبلغه نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارند وتلاش کنند که برنامه های تبلیغی خود را خانواده محور ارائه دهند.
عقیق: خانم قنبری، در همایش «هفت قلم زیبایی» با محوریت نقش حجاب در استحکام بنیان خانواده، در جمع خواهران طلبه مدرسه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر با اشاره به اینکه حجاب و عفاف ضامن سلامت روحی و روانی بانوان و خانواده ها است، گفت: بانوان با رعایت حجاب و عفاف نه تنها تامین کننده سلامت روحی و روانی خود هستند، بلکه به استحکام بنیان خانواده نیز کمک می کنند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر با بیان اینکه حجاب یکی از ابزار و لوازم تحکیم بنیان خانواده است، بیان داشت: رعایت حجاب و عفاف در جامعه موجب رونق عواطف در خانواده ها و زوجین می گردد.

وی با اشاره به اینکه خواهران مبلغه نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دارند، افزود: مبلغان تلاش کنند برنامه های تبلیغی خود را خانواده محور ارائه دهند.

قنبری با بیان اینکه خواهران مبلغه باید با حس دلسوزی و اخلاص نسبت به ترویج فرهنگ حجاب کوشا باشند، تصریح کرد: در عرصه ترویج حجاب و عفاف باید از امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر در پایان با بیان این که خواهران مبلغ با رعایت حجاب و عفاف و حضور فعال خود در جامعه می توانند مبین ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باشند، گفت: مبلغان می توانند با لحنی صمیمی با دختران جوان آثار و برکات حجاب را تبلیغ، تبیین و تشریح نمایند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین