عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۳۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲
برخی شاعران انقلاب در محکومیت توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ایلام بیانیه‌ای منتشر کردند.
عقیق:چندی پیش مجری یکی از ستادهای انتخاباتی، سخنانی توهین‌آمیز خطاب به ساحت مقدس ثامن‌الحجج(ع) بیان کرد.

در این راستا، بیانیه جمعى از شاعران انقلاب اسلامى در محکومیت جسارت به ساحت مقدس امام رضا(ع) بدین شرح منتشر شد:

«اللَّهُمَّ الْعَنِ الَّذِینَ بَدَّلُوا نِعْمَتَکَ وَ اتَّهَمُوا نَبِیَّکَ وَ جَحَدُوا بِآیَاتِکَ وَ سَخِرُوا بِإِمَامِکَ وَ حَمَلُوا النَّاسَ عَلَى أَکْتَافِ آلِ مُحَمَّدٍ اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِاللَّعْنَةِ عَلَیْهِمْ وَ الْبَرَاءَةِ مِنْهُمْ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ یَا رَحْمَانُ

انالله و انا الیه راجعون آجرک الله یا صاحب العصر و الزمان

بیانات توهین آمیز و بى شرمانه مجرى برنامه تبلیغاتى یکى از کاندیداهاى ریاست جمهورى در شهر ایلام که به ساحت مقدس ولى نعمتمان امام رئوف حضرت على ابن موسى الرضا علیه آلاف التحیة والثناء علنا جسارت نموده است، قلب مقدس پدر مهربان امت ، قطب عالم امکان ،حضرت ولى عصر ارواحنا له الفداء و همه شیعیان و محبان خاندان عصمت و طهارت را جریحه دار و داغدار نموده است.

خاک بر دهان این ملحد بى غیرت و گزافه گو که این بار به قصد فتنه گرى و کیسه اندوزى ،حریم آل الله علیهم افضل صلوات الله را نشانه رفته است.

آرى مگر این است اجر و مزد رسالت که فرمود: قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فى القربى

ما شاعران انقلاب که همواره مدافع اسلام و اهل بیت علیهم السلام بوده و هستیم،اعلام برائت و تنفر و انزجار خود را نسبت به رفتار وقیحانه و بى شرمانه این شخص هتاک که مقدسات و اعتقادات دینى و حریم مقدس اهل بیت علیهم السلام را به سخره گرفته است و امام معصوم علیه السلام را بازیچه امیال خبیث و پلید و شیطانى خود در حمایت از حزب و کاندیداى خاص قرار داده، اعلام نموده و از ریاست محترم قوه قضاییه و مقامات محترم امنیتى کشور،خاضعانه و خاشعانه استدعا داریم هرچه زودتر و بدون فوت وقت با فرد و یا افراد خاطى که قصد خیانت به دین و اسلام و اهل بیت و انقلاب را دارند برخورد جدى نماید.

از ریاست جمهورى نیز که طبق قانون اساسى، مى‌بایستى مدافع اسلام و ارزش هاى اسلامى و حریم اهل بیت باشد ،تقاضا داریم هرچه سریعتر اعلام انزجار و برائت خود را نسبت به این فرد هتاک و بى غیرت که مجرى برنامه تبلیغاتى ایشان در افتتاحیه ستاد انتخابات ایلام بوده است، اعلام نماید و شدیدترین برخوردها را با چنین فرد بى دین و ملحدى داشته باشند.

بار دیگر به نیابت از همه شیعیان و پیروان ائمه هداة معصومین علیهم السلام از محضر مقدس مولا و ولى نعمتمان ،حضرت امام رضا علیه السلام که سایه الطاف بى کرانشان بر کشور امام عصر(عج) مستدام است ،طلب عفو و بخشش و غفران داریم.

امید است فرزند برومندشان،مهدى فاطمه ،سلام الله علیه نیز نظر لطفشان را شامل حال همه نوکرانشان قرار دهد و ما را در صراط مستقیم ولایت و دفاع از دین و اسلام و حضرات معصومین علیهم السلام بیش از پیش ثابت قدم نگاه دارد تا با قلم خود بتوانیم در این مسیر پر بیم و خطر همواره از حضرات معصومین (ع) حمایت نماییم.

اَللّـهُمَّ اِنّی اَسْاَلُکَ ایماناً تُباشِرُ بِهِ قَلْبی وَ یَقیناً یُذْهِبُ الشَّکَّ عَنِّی وَ تُرْضِیَنِی بِمَا قَسَمْتَ لِی»


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین