عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۳۱۲
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
وزیر دادگستری:
وزیر دادگستری با بیان اینکه قرآن برای هدایت و صلاح و پاکی زندگی است، اظهار کرد: هرچه بتوانیم فرهنگ قرآن و معارف قرآنی و عمل به قرآن را در جامعه ترویج دهیم، به سلامت اجتماعی و کاهش رذایل اخلاقی کمک کرده‌ایم.
عقیق:حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری در گفت‌وگویی در پاسخ به این سؤال که نقش قرآن در کاهش جرم و جنایت به چه‌میزان است، اظهار کرد: قرآن برای هدایت و صلاح و پاکی زندگی است و هرچه بتوانیم فرهنگ قرآن و معارف قرآنی و عمل به قرآن را در جامعه ترویج دهیم، به سلامت اجتماعی و سلامت اخلاقی و کاهش رذایل اخلاقی و مفاسد کمک کرده‌ایم.

وی قرآن کریم را بهترین راه و سریع‌ترین راه و مؤثرترین راه در سلامت جامعه خواند و گفت: خوشحالیم فرهنگ قرآن و حفظ قرآن در جامعه ما رشد قابل توجهی داشته است.

وزیر دادگستری در پاسخ به این سؤال که زندانیان تا چه‌میزان از معارف قرآن بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: در زندان‌ها امتیازاتی گذاشته شده است که اگر فردی به حفظ و تفسیر قرآن آشنایی داشته باشد و معارف قرآن را فراگیرد در آزادی او تخفیفاتی حاصل می‌شود؛ خوشبختانه فضای خوب و مؤثری در زندان‌ها به‌وجود آمده است و علاقه‌مندان معارف قرآن بسیار زیاد شده است و الحمدلله که در زندگی و سلامت آنها نیز تأثیرگذار بوده است.
منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین