عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۲۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
امام جمعه خرم آباد:
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که یکی از کارهای پسندیده شیعیان، بازسازی حرم اهل بیت(ع) است، گفت: محبت به اهل بیت(ع) نماد و شاخص شیعه است.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان، با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) چراغ هدایت و باب معرفت هستند، اظهار داشت: حب و محبت اهل بیت(ع)، در دل های ما شیعیان حک شده است.

وی با اشاره به اینکه اهل بیت(ع)، نجات بخش و شفاعت کننده ما و وسیله تقرب به سوی پروردگار هستند، بیان داشت: زندگی و مرگ ما به شفاعت ولایت اهل بیت(ع) وابسته است.

امام جمعه خرم آباد، در ادامه سخنان خود، اهل بیت(ع) را نگین آفرینش دانست و خاطر نشان ساخت: خدمت به اهل بیت(ع) والاترین خدمت است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، با با بیان این که پیروی از مکتب اهل بیت(ع)، راه چاره مشکلات جامعه است، اظهار داشت: رسالت اهل بیت(ع) معنویت بخشی در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه خدمت به بازسازی حرم اهل بیت(ع)، حرکتی والا و در راستای شعائر الهی بوده و یکی از وظایف مؤمنان است، یادآور شد: مردم ولایی و عاشق اهل بیت(ع) در استان لرستان، در راستای بازسازی عتبات عالیات، همواره مردمی کوشا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در ادامه، ساخت درب مطهر سرداب امام زمان(عج) را افتخاری بزرگ برای مردم ولایی استان لرستان برشمرد و گفت: رونمایی از ساخت این درب مطهر، ماه شعبان در مصلی الغدیر خرم آباد انجام شد که برگ زرین دیگری در حب اهل بیت(ع) مردم این استان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان سخنان خود، بر برنامه ریزی های مدون و منسجم خادمان عتبات عالیات، برای سوق دادن کمک های مردمی به سمت و سوی، بازسازی عتبات عالیات تأکید کرد
منبع:خوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین