عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۱۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
آیت الله موسوی اصفهانی در جمع اساتید و طلاب:
عضو خبرگان رهبری با اشاره فعالیت تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی، گفت: عده ای به ظاهر عمامه به سر وجود دارند که در شبکه های ماهواره ای مروج تشیع انگلیسی هستند و ریشه مکتب اهل بیت(ع) و اسلام ناب را می زنند.
عقیق: آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، شامگاه سه شنبه، در درس اخلاق مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) شهر همدان، گفت: رضایت خداوند متعال را سر لوحه کارهایتان قرار دهید و  راه پرفراز و نشیب طلبگی را با رضای باری تعالی به مقصد برسانید.

عضو خبرگان رهبری در ادامه افزود: طلاب علوم دینی نباید به مسائل اخلاقی بی تفاوت باشند، چرا که در صورت بی تفاوتی، هم برای اسلام نفعی ندارند و هم تبدیل به بلندگوی طاغوت و شیطان می شوند.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره فعالیت تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی، اظهار داشت: عده ای به ظاهر عمامه به سر وجود دارند که در شبکه های ماهواره ای مروج تشیع انگلیسی هستند و ریشه مکتب اهل بیت(ع) و اسلام ناب را می زنند. چه مسئله ای سبب می شود که کسی که در حوزه علمیه درس خوانده و علم دین آموخته، وارد این محیط ها شود، تنها عامل در این افراد نداشتن تقوا است.

وی ادامه داد: خداوند متعال در آیه 35 سوره یوسف می فرماید "إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةُ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبىّ‏ِ " نفس، آدمی را به گناه و بدی فرمان می دهد مگر این که پروردگار من را ببخشد.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: کسی که به دنبال رذائل اخلاقی است، برای رسیدن به اهداف دنیوی خود از هیچ کاری همچون غیبت، تهمت، حقوق نجومی و ... پرهیز نمی کند و هر چقدر که علمش بیشتر شود، خطرش برای اسلام بیشتر می شود.

عضوخبرگان رهبری در پایان گفت: باید از اول زندگی و در جوانی شروع به تهذیب نفس کرد، و در این راه، نخستین قدم ترک گناه است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین