عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۰۱۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی، برحضور حماسی مردم در روز انتخابات تاکید کردند و گفتند: مردم با حضور خود در انتخابات، سرنوشت کشور و نظام را با دست خود رقم بزنند.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از پرسنل نیروی انتظامی، برحضور حماسی مردم در ۲۹ اردیبهشت تاکید کردند و گفتند: مردم با حضور خود در روز انتخابات سرنوشت کشور و نظام را با دست خود رقم بزنند.

ایشان با بیان اینکه حضور حماسی مسئله مهم در کشور و در شرایط کنونی تکلیف است و امام راحل بر حضور حماسی در انتخابات تاکید داشتند اظهار کردند: مردم با حضور به موقع خود در صحنه، پشتیبان نظام و انقلاب باشند.

 معظم له  در ادامه  با بیان اینکه شکر نعمت مسئله ای است که قرآن بر آن تاکید فراوانی دارد و شکرنعمت ها را هم برهمه انسانها لازم وضروری می داند افزودند: برای قدردانی از نعمت ها لازم است اصولی را رعایت کرد، شکرگزاری، قدردانی و عمل به دستورات الهی مهمترین این امور است.

حضرت آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه ولایت و انقلاب، مهمترین نعمت الهی است بر حفظ و نگهداری این نعمت ها تاکید کردند و آن را  در شرائط کنونی ضروری دانستند. ولی خدای متعال نعمت ولایت و ولایت فقیه را به مردم هدیه کرد و جامعه اسلامی در پرتو این دو عنصر ارزشمند به عزت و سربلندی رسید.

 این مرجع تقلید گفتند: امام راحل با حرکت انقلابی و مجاهدت خود و حمایت و پشتوانه مردمی توانستند، استبداد و ظلم را شکست دهند و از کشور بیرون کنند و کاری کردند تا چهره زشت آمریکا و حامیان آنها برای  مردم و جامعه اسلامی مشخص و قلب ها بیدار شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: در زمان حکومت  شاهنشاهی مردم ایران ذلیل و خوار بودند؛ اما با طلوع انقلاب و رکن رکین ولایت و تکیه مردم به این عنصر ذلت از کشور رفت و عزت برگشت و مردم در پرتو انقلاب و مجاهدت به قدرت و کمال رسیده اند.

معظم له عنوان کردند: انقلاب ارکانی مانند اسلام، مردم و ولایت فقیه دارد، هر کدام از این موارد بسیار پرمعنا است و لازم است برای تقویت این ارکان تلاش کرد.

این مرجع تقلید در ادامه  بر اجرای واجب فراموش شده امر به معروف ونهی از منکر در جامعه تاکید کردند و ابراز داشتند: اگر پایبند به قانون الهی باشیم، هرگز جامعه درمشکل قرارنخواهد گرفت.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین