عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
مدیر اجرایی پژوهشکده اعجاز قرآن از فراخوان دعوت به همکاری در زمینه پژوهش‌های حوزه اعجاز و مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم تا اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.
عقیق:قاسم درزی، مدیر اجرایی پژوهشکده اعجاز قرآن  در گفت‌وگویی با اشاره به فراخوان دعوت به همکاری پژوهشی گفت: پژوهشکده اعجاز قرآن در نظر دارد از علاقه‌مندان جهت انجام پژوهش‌های حوزه اعجاز و مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم دعوت به همکاری کند.

وی با اشاره به شرایط این دعوت گفت: مشارکت‌کنندگان در این همکاری پژوهشی باید واجد شرایطی خاص باشند که عبارت از دارندگان مدرک دکتری یا دانشجویان مقطع دکتری در تمامی رشته‌ها، امکان حضور هفتگی (یا حداقل ماهی دو بار برای متقاضیان شهرستانی) در جلسات پژوهشکده که روزهای چهارشنبه ساعت 8:30 الی 10:30 برگزار می‌شود و در انتها قبولی در مصاحبه حضوری است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در بیان فرآیند همکاری پژوهشی اظهار کرد:  برای این پژوهش فرآیندهایی را به شرح ذیل در نظر گرفتیم: 1ـ‌ انتخاب موضوع در حوزه اعجاز قرآن، تفسیر علمی آیات، مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن و یا قرآن‌کاوی رایانشی به پیشنهاد پژوهشگر یا از میان موضوعات پیشنهادی پژوهشکده که توسط تیم‌های پژوهشی یک تا سه نفره انجام می‌شود. 2ـ   ارائه پروپوزال تحقیق و تصویب آن در شورای پژوهشکده 3ـ    ارائه گزارشات هفتگی از پیشرفت تحقیق و تکمیل پژوهش بر اساس نظرات شورا 4ـ    حمایت مالی پژوهشکده از مقالات چاپ‌ شده.

وی درباره حمایت مالی پژوهشکده اعجاز قرآن از مقالات چاپ‌شده گفت: مقاله‌های چاپ‌شده در مجلات علمی پژوهشی، علمی ترویجی و مقاله‌های ارائه در همایش‌ها به ترتیب مبالغ 700 هزار تومان، 400 هزار تومان و 200 هزار تومان دریافت خواهند کرد. همچنین لازم به ذکر است  پژوهشگر موظف است در مقاله قید کند که این مقاله با پشتیبانی علمی و مالی پژوهشکده اعجاز قرآن دانشگاه شهید بهشتی به انجام رسیده است.

درزی درباره فرآیند ارسال آثار یادآور شد: پژوهشگران نهایتاً تا اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری آثار خود را از طریق آدرس رایانامه  ejazquran8@gmail.com  ارسال کنند و در صورت لزوم با شماره تلفن 22431872 تماس بگیرند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین